شنبه 31 شهریور 1403

ژوائو دوباره بدشانس بود؛/ لوکاس و امیدواری پرسپولیس با یک پاس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژوائو دوباره بدشانس بود؛/ لوکاس و امیدواری پرسپولیس با یک پاس

لوکاس ژوائو نمایش قابل اعتنایی را در فرصت اندک خود ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس ژوائو بعد از نمایش خوبی که در بازی با الاهلی ارائه کرد، این بار در مقابل آلومینیوم نیز فرصت اندکی را به دست آورد تا همزمان با عیسی آل‌کثیر پای به ترکیب قرمزها بگذارد و در نوک پیکان خط حمله بازی کند.

او در این بازی هم به شکلی جالب در دقیقه 82 وارد زمین شد و چند باری که توپ را به دست آورد، نقشی موثر را ایفا کرد. یکی از بهترین موقعیت‌های پرسپولیس در این بازی هم روی حرکت انفرادی و پاس دیدنی لوکاس به دست آمد که میتوانست گل سوم را برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد.

این بازیکن در دقیقه 90+5 در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و در حالی که عیسی آل کثیر به سرعت خود را به فضای خالی سمت راست می‌رساند، یک مدافع آلومینیوم برای کنترل این فضا به سمت راست اما لوکاس با کنترل خوب و چرخش به این سمت و پاسی استادانه آل کثیر را در موقعیت تک به تک قرار داد.

عیسی که موقعیت بسیار خوبی نصیبش شده بود، این پاس طلایی را با کنترلی ناامیدکننده همراه کرد و در ادامه نیز گلر جوان آلومینیوم جلو آمد و نگذاشت که آل کثیر ضربه نهایی را به توپ بزند تا به سادگی هرچه تمام‌تر، پاس گل ژوائو پر پر شود.

لوکاس در بازی قبلی هم یک موقعیت انفرادی را برای خودش خلق کرد اما ضربه پشت پای این بازیکن هم با بدشانسی تبدیل به گل نشد تا این بازیکن باوجود نمایش خوب در 16 دقیقه نخست ورودش به ترکیب پرسپولیس، فعلا روی گل های این تیم اثرگذار نباشد.

ژوائو دوباره بدشانس بود؛/ لوکاس و امیدواری پرسپولیس با یک پاس 2