چهارشنبه 4 مهر 1403

ژیرو:/ چلسی به پولیشیچ فرصتی برای درخشش نداد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژیرو:/ چلسی به پولیشیچ فرصتی برای درخشش نداد

اولیویه ژیرو معتقد است که شرایط کریستین پولیشیچ باعث شده است که او بتواند در میلان بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در دوران حضورش در چلسی نتوانست استعدادها و مهارت‌هایش را به خوبی در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و فرصت زیادی برای درخشش پیدا نکرد، اما تصمیمش برای پیوستن به میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بسیار به سودش تمام شد.

این بازیکن آمریکایی جایگاهش را در ترکیب میلان به خوبی پیدا کرد و توانست در اولین فصل حضورش در این تیم 15 گل به ثمر برساند و نشان دهد که مهاجم ارزشمند و توانایی است و شایستگی حضور در چنین تیمی در سطح اول فوتبال اروپا را داشته و ژیرو که در هر دو تیم با او همکاری داشت اظهارات جالبی را درباره‌اش مطرح کرده است.

این بازیکن فرانسوی در گفت‌وگو با CBS Sports در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که او در ایتالیا با اطمینان بیشتری به سبک بازی‌اش و همچنین اعتماد به نفس بیشتری مواجه شد. او با آزادی بیشتری بازی کرد و این فرصت را داشت که در تمامی دیدارها به میدان برود. او بازیکنی مهم برای میلان است. در چلسی رقابت با سایر بازیکنان برایش خیلی زیاد بود.

پولیشیچ در میلان خیلی خوب با شرایط سازگار شد. او این باشگاه را دوست دارد و شایستگی این را دارد که یک جام را با این باشگاه بزرگ به دست آورد. برای من باعث تعجب نبود که او عملکرد خوبی داشته باشد، چون فصل گذشته هم فصل بسیار خوبی را سپری کرد. با او صحبت کردم و به او به خاطر عملکرد خوبش تبریک گفتم. هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.»

ژیرو:/ چلسی به پولیشیچ فرصتی برای درخشش نداد 2