یک‌شنبه 15 مهر 1403

کاتالان‌ها چهارشنبه با آرسنال بازی می کنند / خطر رفع شد: غلبه بارسا بر گاستروانتریت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کاتالان‌ها چهارشنبه با آرسنال بازی می کنند / خطر رفع شد: غلبه بارسا بر گاستروانتریت!

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل آرسنال در روز چهارشنبه ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در اولین بازی دوستانه خود در تور امریکا بامداد امروز باید مقابل یوونتوس به میدان می رفت. این دیدار اما به دلیل مسمومیت تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم بارسلونا لغو شد. با این وجود آبی اناری ها دقایقی پیش اعلام کردند که مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه بعدی خود ندارند.

خوان لاپورتا روز گذشته با اعلام اینکه از تعداد زیادی از بازیکنان تیم با علائم گاستروانتریت، بیماری التهاب معده‌ای، از خواب بیدار شده‌اند از لغو قطعی بازی با یوونتوس خبر داده بود.

هواداران بارسلونا در امریکا با توجه به این اتفاق نگران بازی های بعدی تیم‌شان بودند. توئیتر باشگاه بارسلونا اما دقایقی پیش این مژده را به آنها داد که مشکلی برای برگزاری بازی های دوستانه بعدی وجود ندارد.

در توئیت کاتالان ها آمده است: "باشگاه بارسلونا از هواداران خود می خواهد تا برای تشویق بازیکنان برای بازی دوستانه روز چهارشنبه مقابل آرسنال در ورزشگاه SoFi لس آنجلس حضور پیدا کرده و از این دیدار لذت ببرند. دو تیم باهم در ارتباط هستند و ما نهایت اطمینان را داریم که بازی های آینده‌مان طبق برنامه برگزار خواهد شد."

باشگاه بارسلونا با انتشار یک توئیت به هواداران خود این اطمینان را داد که با وجود لغو بازی با یوونتوس برنامه های آتی شاگردان ژاوی هرناندز در امریکا طبق روال پیش خواهد رفت.
کاتالان‌ها چهارشنبه با آرسنال بازی می کنند / خطر رفع شد: غلبه بارسا بر گاستروانتریت! 2