چهارشنبه 4 مهر 1403

کارلتو غافلگیر شد / اوج تنش: مربی آلاوس ول‌کن آنچلوتی نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کارلتو غافلگیر شد / اوج تنش: مربی آلاوس ول‌کن آنچلوتی نبود

به محض سوت پایان بازی رئال - آلاوس، لوئیس گارسیا پلازا به سمت کارلو آنچلوتی رفت و به تندی اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی رئال مادرید و آلاوس شاهد صحنه ای عجیب بودیم. تنش بین کارلو آنچلوتی و مربی آلاوس. هر دو مربی در پایان مسابقه با هم درگیری داشتند و در ابتدا مشخص نبود که دلیل چه بوده ولی بعد مشخص شد که مربی آلاوس به داوری اعتراض داشت و به کارلتو گفت که تیمش از داوری سود برده است.

رئال نزدیک بود بازی 3-0 برده را از دست بدهد و در نهایت هر طور که بود 3-2 برنده از زمین بیرون رفت ولی آلاوسی ها اعتقاد داشتند داور باید وینیسیوس و اندریک را اخراج می کرد و برابر رئال 9 نفره شانس به تساوی مشاندن بازی را داشتند.

 لوئیس گارسیا پلازا، مربی آلاوس، به محض سوت پایان بازی، مانند فنر به سمت کارلو آنچلوتی پرید تا او را به خاطر سهل‌انگاری داور در مسابقه‌ای که 15 خطا (6 از سوی رئال مادرید، 9 از سوی آلاوس) و چهار کارت زرد داشت سرزنش کند. هر 4 کارت زرد نیز برای رئال بود. سه تای آنها برای اعتراض و یکی به خاطر لگد زدن اندریک به مدافع حریف. از 6 کارت زرد رئال در دو بازی اخیر 5 تا به خاطر اعتراض به داور بوده است.

لگد اندریک که برای او یک کارت زرد داشت، باعث خشم شدید مربی تیم آلاوس شد و برای آن درخواست اخراج کرد. او همچنین به دلیل اعتراض بیش از حد وینیسیوس جونیور به دقایق اعلام شده برای وفت اضافه در هنگام تعویض نیز درخواست کارت قرمز کرد.

به همین دلیل پلازا از کارلتو در مورد آن دو صحنه توضیح می خواست و کارلتو هاج و واج به او نگاه می کرد و با تکان دادن سر مخالفتش را نشان داد. پلازا با صدای بلند می گفت:«اخراج بود، اخراج

در نهایت گارسیا پلازا با ناراحتی به سمت تونل رختکن رفت و کمی بعد در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: «لگد اندریک قرمز داشت و ما باید 10 دقیقه آخر را در برابر رئال 10 نفره بازی می کردیم. VAR برای همین است.» او همچنین اذعان کرد که هیچ مشکلی با آنچلوتی ندارد.

کارلتو نیز بعداً در نشست خبری خود در مورد این صحنه صحبت کرد: «ما نظر خود را در مورد مسئله داوری اعلام کردیم، اما بدون هیچ مشکل یا درگیری شخصی.»

کارلتو غافلگیر شد / اوج تنش: مربی آلاوس ول‌کن آنچلوتی نبود 2
کارلتو غافلگیر شد / اوج تنش: مربی آلاوس ول‌کن آنچلوتی نبود 3