یک‌شنبه 6 آبان 1403

کانسلو: / بارسای 2009 بهترین تیم تاریخ است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کانسلو: / بارسای 2009 بهترین تیم تاریخ است

ژوائو کانسلو، مدافع بارسلونا، اعتراف کرد که رونالدینیو اسطوره فوتبالی دوران کودکی او بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو در بارسلونا به فرم ایده آلی دست پیدا کرده و به نظر می‌رسد علاقه زیادی دارد تا پس از پایان انتقال قرضی، در بارسا به کار خود ادامه دهد.

این ملی پوش پرتغالی که از کودکی طرفدار بارسلونا بوده در پادکست '1PARA1' توضیح داد که کدام ستاره قدیمی بلوگرانا الگوی دوران کودکی او بوده و کدام هم تیمی در تیم فعلی بیشترین تأثیر را روی او داشته است.

کانسلو گفت:"همیشه طرفدار بارسلونا بوده‌ام. البته بیشتر در دوران طلایی بارسا، تقریباً از سال 2008 بود که با تماشای بازی‌های بارسلونا بزرگ شدم. تیم پپ گواردیولا با لیونل مسی، ژاوی هرناندز، اینیستا، کاراش پویول، تیری آنری، ساموئل اتوئو... مجموعه‌ای از ستاره‌هایی بود که در دهه بعد روی فوتبال مسلط شدند. من با تماشای بهترین تیم فوتبال، یعنی بارسلونا سال 2009، بزرگ شدم و بسیاری از الگوهای من در اینجا بازی می‌کردند."

به همین دلیل وقتی در این فصل گزینه انتقال قرضی را داشت، در موافقت با این پیشنهاد تردیدی نداشت. مدافع پرتغالی گفت:"تطبیق با تیم آسان بود، البته به این دلیل بود که من واقعا باشگاه را دوست دارم، جو باشگاه را دوست دارم و آسان بود، هماهنگ شدن با بارسا خیلی آسان بود."

ژوائو کانسلو توضیح داد که فوتبالیست مورد علاقه‌اش در دوران کودکی یکی از ستاره‌های بارسا بود:"بزرگترین الگوی من همیشه رونالدینیو بوده است. بازیکنی بود که دوست داشتم بیشتر بازی کند و در تلویزیون او را ببینم؛ طبیعی است که علاقه‌ام به دلیل استعداد خالص و جادوی او بود. هیجانی که او در من ایجاد می‌کرد، باورنکردنی بود. با رقابتی که اینجا بین بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد، رونالدینیو باعث شد تا او را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تشویق کنند. چیزی در او وجود داشت که رونالدینیو را از بقیه جدا می‌کرد."

او همینطور درباره عملکرد ژوائو فلیکس در بارسلونا گفت:"فلیکس استعداد بی‌نظیری دارد. به طور کلی در پرتغال استعدادهای زیادی وجود دارد اما فلیکس یکی از بازیکنانی است که واقعا می‌تواند در بازی تفاوت را ایجاد کند."

کانسلو تایید کرد که فرنکی دی‌یونگ تاثیر زیادی روی او داشته است. بازیکن پرتغالی درمورد هم‌تیمی هلندی خود گفت:"بزرگترین تاثیری که از نظر کیفیت بازی داشته‌ام، به خاطر فرنکی دی یونگ است. اگر با او تمرین می‌کردید یا تمرین او را می دیدید، متوجه می‌شدید که او استعداد متفاوتی دارد."

کانسلو: / بارسای 2009 بهترین تیم تاریخ است 2
کانسلو: / بارسای 2009 بهترین تیم تاریخ است 3