جمعه 15 تیر 1403

کاهش وزن زنان با 2 نوع ورزش

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
کاهش وزن زنان با 2 نوع ورزش

متخصص تناسب اندام اظهار کرد: «افزایش وزن زنان در دوران یائسگی و پیش از یائسگی اجتناب‌ناپذیر است، اما نوعی ورزش می‌تواند تأثیر یائسگی بر وزن را کاهش دهد.»

جوی پولئو، متخصص تناسب‌اندام، معتقد است که برخی ورزش‌ها می‌توانند به زنان کمک کنند تا میزان وزنی که در طول یائسگی و پس از آن اضافه می‌کنند را کاهش دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از هلث، او گفت: «کلید ساخت توده عضلانی، تبدیل چربی به عضله در تمریناتی است که به‌طور سنتی به‌عنوان چربی‌سوزی شناخته می‌شوند.»

تمرینات قدرتی ضرورتی برای حفظ تون عضلانی در ماهیچه‌های قدرتمند چهارسر ران، سرینی، همسترینگ، ساق پا، عضله دوسر، سه سر بازو و شانه‌هاست.

این متخصص تاکید کرد طی سال‌های یائسگی زمان بسیار خوبی برای تمرینات قدرتی است، زیرا تون عضلانی از اوایل 30 سالگی شروع به کاهش می‌کند و در طول سال‌های یائسگی به شدت کاهش می‌یابد. این زمان بسیار خوبی برای قرار دادن تمرینات قدرتی در برنامه شماست تا در بلندمدت متابولیسم شما را افزایش می‌دهند؛ در حالی که هیچ کاری انجام نمی‌دهید، کالری می‌سوزانید.

جوی بیان کرد این روال می‌تواند شامل مواردی مانند پیلاتس و یوگا به جای رفتن به باشگاه همچنین ورزش در خانه باشد.

اضافه کردن لانژ‌های پیاده‌روی یا چند حرکت اسکوات اساسی به پا‌ها در این مورد کاملا موثر عمل می‌کند و در مورد بالاتنه، حرکت ورزشی پوش آپ و دیپ پشت بازو، موارد خوبی برای شروع خواهند بود.

از دست ندهید

طرز تهیه هات داگ خانگی، یک ساندویچ سالم و خوشمزه برای عاشقان فست فود

کیک آلبالو را با این روش خاص درست کنید!

لازانیای اسفناج، یک ظرف لازانیای سبک و خوشمزه

خطرات عطسه؛ از روده بیرون زده تا نای پاره شده