پنج‌شنبه 12 مهر 1403

کدام مربیان تیم ملی کشتی آزاد را در آلبانی همراهی می‌کنند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کدام مربیان تیم ملی کشتی آزاد را در آلبانی همراهی می‌کنند

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید ایران با دو کادر متفاوت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان شرکت خواهد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان روزهای 30 مهر تا 6 آبان و رقابت‌های اوزان غیرالمپیکی نیز 7 تا 10 آبان در آلبانی برگزار خواهد شد.

اردوی سوم تیم ملی آزاد که از ششم مهر در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده، تا روز 16 مهر ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز اردوی آخر و پیش از اعزام نیز از بیستم مهر آغاز خواهد شد.

باتوجه به فاصله زمانی مسابقات امید و بزرگسالان جهان، هرچند چند سالی است که کادر فنی هر دو تیم بزرگسالان و امید مشترک بوده و دو تیم با هدایت سرمربی بزرگسالان در مسابقات زیر 23 سال جهان شرکت می‌کنند، تعدادی از اعضای کادرفنی تیم ملی در مسابقه اول و بخشی نیز در مسابقه دوم در آلبانی حضور خواهند داشت.

اویس ملاح، فرید دژم‌خو، فرشید قبادی و محمدرضا آذرشکیب چهار مربی‌ای هستند که در مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان سرمربی تیم ملی را همراهی خواهند کرد و مهدی تقوی و احسان امینی نیز برای هدایت رضا مومنی، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی، در کنار پژمان درستکار قرار خواهند گرفت.