جمعه 7 اردیبهشت 1403

کسب 2 جایزه ویژه پروفسور حسابی توسط دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کسب 2 جایزه ویژه پروفسور حسابی توسط دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

دانشجوی دکتری دانشگاه علم و صنعت موفق به کسب دو عنوان پژوهشگر برتر و دانشجوی برتر در سومین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) شد.

به گزارش ایسنا، مهندس حسام مقدسی دانشجوی دکتری دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت موفق به کسب دو عنوان پژوهشگر برتر و دانشجوی برتر در سومین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، استاد راهنمای مهندس مقدسی، دکتر صفاری است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می‌شود. هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان‌نامه‌ها، مقالات، طرح‌های پژوهشی و کتاب های علمی تالیف شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.

هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی است تا پژوهش‌های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه‌ها در مسیر حل مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند.

پایان‌نامه‌هایی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم از هیات داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند آثار برگزیده جشنواره قرار خواهند گرفت و گواهینامه پایان نامه برتر، گواهینامه پژوهشگر برتر و گواهینامه دانشجوی برتر به همراه تقدیرنامه جشنواره که متن تقدیرنامه پایان نامه برتر جشنواره و عنوان پایان نامه بر روی آن هک شده است، از طرف دبیرخانه جشنواره به ایشان اعطا خواهد شد.

برای آثار برگزیده‌ای که در محورهای طرح پژوهشی، مقاله و یا کتاب باشند نیز به ترتیب گواهینامه‌های طرح پژوهشی برتر، مقاله برتر و کتاب برتر صادر خواهد شد.

دوره سوم جشنواره به اتمام رسیده است و گواهینامه‌های این دوره به صورت PDF برای برگزیدگان جشنواره ایمیل شده و نسخه چاپی گواهینامه‌ها و تقدیرنامه جشنواره با هولوگرام طلایی و مهر برجسته جشنواره برای برگزیدگان در شهریور ماه به صورت پستی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام