دوشنبه 16 مهر 1403

کشتی زنجان برای شرکت در مسابقات لیگ نیازمند حمایت مالی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کشتی زنجان برای شرکت در مسابقات لیگ نیازمند حمایت مالی است

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: این رشته ورزشی زنجان برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیازمند حمایت‌های مالی است.

عباس محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات قرار است مرداد ماه امسال و در صورت ارایه مجوز از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، برگزار شود و هیات کشتی زنجان نیز با توجه به حضور قهرمانانی چون میثم نصیری، میثم حیدری و علیرضا عباسی، از آمادگی لازم برای شرکت در این پیکارهای باشگاهی برخوردار است.

وی اظهار داشت: از متولیان و مسوؤلان استان انتظار می رود با توجه به شایستگی ها و توانمندی های بالای کشتی گیران زنجان برای حضور در این رقابت ها از این هیات حمایت کنند تا این رشته ورزشی از غافله رقابت‌ها عقب نماند.

محمدی با بیان اینکه اغلب استان های ایران در این پیکارها شرکت خواهند داشت، تصریح کرد: استان های مختلف ازجمله آذربایجان غربی، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کردستان، همدان، یزد، مازندران و گیلان، با توجه به حمایت های مالی صورت گرفته از سوی مسوؤلان امر، در این رقابت ها که در 2 بخش آزاد و فرنگی برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی به شیوع بیماری ویروس کرونا در زنجان و کشور اشاره کرد و افزود: اینکه مسابقات طبق قوانین کشتی به صورت رفت و برگشت و یا به خاطر پیشگیری از این ویروس منحوس بطور متمرکز باشد ستاد ملی مدیریت و مقابله با این بیماری، تصمیم‌گیر خواهد بود.

رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: ویروس کرونا از اسفند ماه سال 98 باشگاه های کشتی زنجان را نیز به تعطیلی کشانده است و در زمان حاضر فقط چهار کشتی گیر قهرمان زنجانی به اسامی میثم نصیری، میثم حیدری (2) و علیرضا عباسی، به صورت فردی و طبق برنامه و بر اساس مجوز ارایه شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان زنجان، مشغول انجام تمرین هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه میزبانی ها و حضور در مسابقات نیازمند حمایت های مادی و معنوی مسوؤلان است، افزود: آذر ماه امسال استان آذربایجان‌غربی میزبان مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و همچنین استان گیلان نیز میزبانی رقابت های جام جهان پهلوان را برعهده خواهند داشت.

*س_برچسب‌ها_س*