دوشنبه 16 مهر 1403

کشف بیش از 90 راس دام زنده قاچاق از یک بارانداز در رودان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کشف بیش از 90 راس دام زنده قاچاق از یک بارانداز در رودان

مشوق از کشف 94 رأس احشام قاچاق در شهرستان رودان خبر داد و گفت: ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده در این عملیات، برابر اعلام نظر کار شناسان اقتصادی، یک میلیارد و 880 میلیون ریال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد مشوق صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز  اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان رودان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال احشام قاچاق بوسیله چند دستگاه خودرو مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق موضوع با تشکیل اکیپی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان واقع در کوههای اطراف ایست و بازرسی فاریاب اعزام که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با رها کردن احشام و استقاده از موقعیت کوهستانی منطقه اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی استان ابراز داشت: در بازرسی از محل دپو و بارانداز تعداد 94 رأس دام زنده گوسفند قاچاق کشف و تلاش مأموران برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

مشوق ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کار شناسان اقتصادی، یک میلیارد و 880 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام /