دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کشف دو محموله مواد مخدر یک تنی در مهریز یزد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کشف دو محموله مواد مخدر یک تنی در مهریز یزد

اعتباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از کشف و ضبط دو محموله مواد مخدر از جمله 930 کیلوگرم تریاک و 2 کیلوگرم هروئین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سجاد اعتباری در گفتگو با یزدرسا، در این خصوص گفت: بامداد امروز مأموران پاسگاه شهید مدنی در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای ورودی به شهرستان طی گزارشات واصله به یک دستگاه کامیون تانکردارمشکوک شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مذکور حدود 930 کیلوگرم تریاک و دو کیلوگرم هروئین کشف و ضبط و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد. وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعتیاد همواره به عنوان یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جدی مطرح است، بنابراین برخورد با قاچاقچیان و عرضه‌کنندگان موارد مخدر بصورت جدی و در چهارچوب قانون در دستور کار قرار دارد. اعتباری ضمن قدردانی از تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ابراز کرد: دستگاه قضایی با افرادی که قصد هرگونه عرضه و توزیع مواد مخدر در کشور را دارد قاطعانه برخورد خواهد کرد و صیانت از هموطنان و جوانان کشور که سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را بر خود لازم می داند. انتهای پیام /