چهارشنبه 18 مهر 1403

کشف کالای قاچاق در دلیجان 169 درصد افزایش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کشف کالای قاچاق در دلیجان 169 درصد افزایش یافت

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: کشف کالای قاچاق در این شهرستان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 169 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ «مجتبی جمالی» روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه دلیجان افزود: 202 میلیارد و 102 میلیون ریال کالای قاچاق امسال در در ورودی این شهرستان کشف و ضبط شد و 107 قاچاقچی کالا دستگیر و به اداره تعزیرات این شهرستان معرفی شدند. وی بیان کرد: 187 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سال تا کنون در دلیجان کشف شده است. فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: وقوع انواع سرقت در سال جاری چهار درصد کاهش داشته و 79 درصد از اموال مسروقه در این مدت کشف و به مال باختگان تحویل داده شد.

سرهنگ جمالی توضیح داد: 309 فقره سرقت از ابتدای امسال تا کنون در دلیجان کشف و 108 سارق در این شهرستان دستگیر شدند. وی با اشاره به کشف یک‌هزار و 50 کیلو گرم انواع مواد مخدر در دلیجان اظهار داشت: 446 نفر معتاد، خرده فروش، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در دلیجان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دلیجان افزود: 341 دستگاه موتور سیکلت و 672 دستگاه خودرو از ابتدای امسال در این شهرستان توقیف شده است. سرهنگ جمالی ادامه داد: 86 واحد صنفی متخلف نسبت به به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دلیجان مهر و موم شدند.. وی با اشاره به محدودیتهای 2 هفته ای تردد به‌منظور کنترل بیماری کرونا گفت: 128 خودرو در این شهرستان به‌دلیل عدم رعایت این محدودیتها جریمه 2 میلیون ریالی شدند و 24 خودرو نیز جریمه 10 میلیون ریالی شدند.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکز واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*