شنبه 29 اردیبهشت 1403

کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

کشنده امپاور BD500 و فورس 6تن روز یکشنبه 28خرداد با قیمت پایه 4میلیارد و 230میلیون تومان و یک میلیارد و 437میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است. لذا توصیه می‌شود خریداران زمانی را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند.

کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه 3760 سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو5 مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون بهره مندی از یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم قابل بیان است.

کشنده امپاور BD500، مجهز به یک موتور 11800 سی سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو 5 است که قدرتی در حدود 500 اسب بخار و نیروی گشتاوری معادل 2300 نیوتن متر را توسط یک گیربکس 12 سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر 5 حالته است به چرخ های محور عقب منتقل می کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز 44 تن است.

کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا عرضه می‌شود 2