دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کشیک 6 مجتمع شورای حل اختلاف تهران در تعطیلات نوروز

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کشیک 6 مجتمع شورای حل اختلاف تهران در تعطیلات نوروز

در تعطیلات نوروز از 29 اسفند تا 4 فروردین و روز‌های 12 و 13 فروردین 6 مجتمع شورای حل اختلاف تهران و شهر ری و تمام مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌ها به مردم ارائه خدمت می‌نمایند.

بر اساس اعلام شورای حل اختلاف استان تهران بنا به دستور مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران درخصوص کشیک تعطیلات سال نو از 29 اسفند لغایت 4 فروردین و روز‌های 12 و 13 فروردین 6 مجتمع در تهران و شهر ری ارائه خدمت می‌نمایند.

در منطقه شمال تهران مجتمع یک (شهید فخری زاده)، در منطقه جنوب تهران مجتمع 15 (شهید مهدی نوروزی)، در منطقه شرق تهران، مجتمع 4 و 8 سپهبد شهید صیاد شیرازی در منطقه غرب تهران مجتمع 22 شهید خرازی در مرکز تهران مجتمع 33 شهید دیالمه و در منطقه شهر ری مجتمع شهید حججی آماده رسیدگی به امور مردم هستند.. در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز شعب کشیک دایر بوده و به درخواست‌های مراجعین رسیدگی می‌نمایند.

شایان ذکر است در بین التعطیلین نوروز یعنی 5 تا 9 فروردین تمامی مجتمع‌های شورای حل اختلاف شهر تهران و شهرستان‌های و بخش‌ها همانند دیگر سنوات و ادارات باز بوده و ارائه خدمت می‌نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی