شنبه 29 اردیبهشت 1403

کلاس متفاوت شماره یک فوتبال ایران / علی بیرانوند توپ را رام می‌کند (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلاس متفاوت شماره یک فوتبال ایران / علی بیرانوند توپ را رام می‌کند (عکس)

بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.

به گزارش ورزش سه، دربی یک کلین شیت دیگر به کارنامه بیرانوند اضافه کرد و البته شاید خیلی ها به روز آسان او در دروازه پرسپولیس در جدال با استقلال اشاره کنند اما مشاهده دوباره این بازی نشان می دهد که او به چه شکل توانسته از اعتمادبنفس و تجربه خود در مسیر آسان شدن این بازی سود ببرد.

جاگیری های این دروازه بان باتجربه در چند مرحله باعث شد تا دریافت توپ های حریف کاملا آسان به نظر برسد اما او به خوبی از هوش و تجربه خود در مسیر توپگیری از حریف سود برد. از سوی دیگر یکی از موقعیت های جدی بازی نیز توپی بود که مدافعان پرسپولیس عبور کرد و خروج جسورانه گلر ملی پوش پرسپولیس را به همراه داشت.

در شرایطی که محمد محبی با سرعت خود در انتظار اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه بود اما او به خوبی توانست حتی در این شرایط سخت نیز در جهت بازیسازی کار را برای تیمش دنبال کند و مثل یک مدافع میانی باتجربه توپ را با ضربه سر در اختیار هم تیمی اش قرار داد.

حرکتی که با استقبال ننکا و دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس در این بازی نیز همراه شد و آنها به تشویق بیرانوند پرداختند و سکوها نیز نام او را بار دیگر فریاد زدند.

بیرانوند که در پایان بازی کاملا هیجان زده و سرمست از این برد بود در جریان بازی نیز یک رهبری فوق العاده از خود برای دستیابی تیمش به نتیجه دنبال کرد و نشان داد که بی جهت نیست او را به عنوان یک گلر قابل اعتماد و در کلاسی متفاوت در لیگ برتر ایران می شناسند.

کلاس متفاوت شماره یک فوتبال ایران / علی بیرانوند توپ را رام می‌کند (عکس) 2
کلاس متفاوت شماره یک فوتبال ایران / علی بیرانوند توپ را رام می‌کند (عکس) 3