یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه ماجرای اعدام کارگردان فیلم مارمولک را از زبان خود کارگردان کمال تبریزی بخوانید. ماجرای اعدام کارگردان فیلم مارمولک چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمال تبریزی کارگردان مشهور ایرانی در مصاحبه ی جدید خود با روزنامه «هم میهن» نکات جالب توجهی را درباره ی فیلم جنجالی اش «مارمولک»، سرنوشت سریال توقیف شده ی خود «سرزمین کهن» و نقش وی در واقعه ی تسخیر سفارت آمریکا مطرح کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمال تبریزی به روزنامه هم میهن گفت: فیلمی مثل «مارمولک»، برای جامعه امروز دیگر تاثیرگذاری قبل را ندارد. نسل امروز نگاه دیگری به قشر روحانی دارد که با فضای فیلم «مارمولک» و طنز آن مماس نیست و چه‌بسا نتواند او را جذب کند یا بخنداند.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از گذشت چند ماه از تصمیم تلویزیون نسبت به پخش سریال «87 متر» در شبکه نمایش خانگی و عرضه آن از یکی از پلتفرم‌ها، هنوز از این اتفاق خبری نیست و اینکه چه سرانجامی در انتظار آخرین سریالِ کارگردان باسابقه سینماست، دقیقا مشخص نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

مانی حقیقی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده متولد 1348 را بشناسید. مانی حقیقی به تازگی به علت فیلم تفریق و نسبتش با ابراهیم گلستان بسیار در حاشیه بوده است. در ادامه بیشتر با مانی حقیقی آشنا شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی طی حکمی مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حکم مهدی حیدری رییس جشنواره، مدیران بخش‌های مختلف نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مافیا و تأثیر آن بر صنعت سینما در طول سال‌ها مورد بحث و بررسی بوده است و هرکس از ظن خود این پدیده ناخجسته را در عرصه سینما به چالش نقد کشانده است. نقد‌های پر و پیمانی که تنها در حد حرف و حدیث باقی مانده و نتوانسته دست مافیا را از سینما کوتاه کند. در سال‌های اخیر، پدیده شومی در عرصه‌های مختلف سینما بروز و ظهور پیدا کرده تا زنجیره صنعت مافیایی سینما...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تعداد و تنوع بازیگران ایرانی در مقایسه با سایر نقاط جهان چندان گسترده نیست و در اغلب موارد فیلمسازان قدرت انتخاب چندانی ندارند و ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است و تا زمانی که شرایط مساعدی برای ورود استعدادهای جدید توسط فیلمسازان در نظر گرفته نشود وضعیت به همین منوال خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعداد و تنوع بازیگران ایرانی در مقایسه با سایر نقاط جهان چندان گسترده نیست و در اغلب موارد فیلمسازان قدرت انتخاب چندانی ندارند و ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است و تا زمانی که شرایط مساعدی برای ورود استعدادهای جدید توسط فیلمسازان در نظر گرفته نشود وضعیت به همین منوال خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

کمال تبریزی در یک مصاحبه اظهار کرد که تصمیم گیرنده نهایی در سینما رییس سازمان سینمایی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمال تبریزی دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی از همه هنرمندان و مردم خواست همراه این رویداد باشند تا جشنواره‌ای مستقل و متفاوت با فیلم‌هایی متفاوت درباره اقوام ایرانی و پیرامون یکپارچگی و اتحاد ملی محقق شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی گفت: ملیت ایرانی مهم‌ترین شاخصه همبستگی ایرانیان است و جای جشنواره فیلم اقوام ایرانی در سینما خالی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، کمال تبریزی دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با اشاره به ضرورت برگزاری این رویداد عنوان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین جشنواره‌ای که می‌تواند در رفع مشکلات و اختلافاتی که در جامعه پیش آمده، موثر و باعث ایجاد همدلی، اتحاد و یکپارچگی باشد، جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی است؛ این جشنواره؛...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جشنواره فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» گفت: کارمان را با این نیت شروع کردیم که در حوزه نگاه به ساحت مقدس آقا حسین (ع) جریان سازی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مجید مجیدی رییس فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم از برگزاری این رویداد به صورت کاملا مستقل و بی‌ارتباط با نهادهای سینمایی خبر داد.