دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ سریال «سرزمین کهن» از تولیدات الف ویژه تلویزیون در سال 87 به کارگردانی کمال تبریزی جلوی دوربین رفت. این سریال از 5 دی ماه سال 92 به شکل هفتگی روانه آنتن شبکه سه شد. اما بعد از پخش چند قسمت به دلیل اعتراض بختیاری‌ها پخش آن متوقف شد. «به چه چیز خودتان افتخار می‌کنید؟ به کدام اصل و نسب؟ به سر پا گرفتن سگ‌های انگلیسی و کاسه‌لیسی کنسول...

وب‌گاه الف

سریال سرزمین مادری ساخته کمال تبریزی با حضور جمع بزرگی از ستارگان سینمای ایران، از پنجم مهر به صورت اختصاصی و رایگان در تلوبیون پخش می‌شود.

وب‌گاه گسترش

امروز پنجم مهر، سریال توقیفی کمال تبریزی در تلویبیون پخش میشود، این در حالی است که همه جا اسم هومن سیدی را به عنوان بازیگر این فیلم مطرح کرده‌اند. هومن سیدی این شایعه را با گذاشتن یک استوری در صفحه خود رد کرد. امروز پنجم مهر، سریال توقیفی کمال تبریزی در تلویبیون پخش میشود، این در حالی است که همه جا اسم هومن سیدی را به عنوان بازیگر این فیلم مطرح کرده‌اند. هومن سیدی این شایعه را با گذاشتن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پخش سرزمین کهن با نام سرزمین مادری از چهارشنبه پنجم مهر ماه شروع می‌شود.

وب‌گاه گسترش

پخش سرزمین کهن با نام سرزمین مادری از چهارشنبه پنجم مهر ماه شروع می‌شود. در جدیدترین قسمت سریال زخم‌کاری بازیگر نقش میثم با کشیدن ترمز دستی BMW سری 5، لحظه عجیبی را رقم زد. در حالی که این خودرو ترمز دستی ندارد و از ترمز برقی برخورددار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پخش آنلاین رایگان مجموعه نمایشی «سرزمین مادری» از سایت و اپلیکیشن تلوبیون آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی از بازیگران از پنجم مهر به صورت اختصاصی و رایگان در تلوبیون پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی از پنجم مهرماه در تلوبیون به صورت رایگان پخش خود را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی از بازیگران از پنجم مهر به صورت اختصاصی و رایگان در تلوبیون پخش می‌شود.

وب‌گاه منیبان

سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی سرانجام بعد از سال‌ها وقفه در پخش، از روز جمعه (14 مهر ماه) به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود. به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین بر اساس آنچه هم‌اکنون در سایت تلوبیون قابل مشاهده است، سریال «سرزمین کهن» با عنوان «سرزمین مادری» از روز جمعه (14 مهر) در جدول پخش شبکه سه قرار می‌گیرد. همچنین حسین محجوب از بازیگران سریال «سرزمین مادری»، با انتشار ویدئویی...

وب‌گاه الف

کمال تبریزی درباره گفت‌وگوی اخیر خود با مدیران سارمات صداوسیما درباره پخش سریال «سرزمین مادری» گفت: در جلسه‌ای که در سیمافیلم برگزار شد، اعلام کردند که در حال رایزنی برای پخش هستند و در مهر ماه سریال پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کمال تبریزی درباره گفت‌وگوی اخیر خود با مدیران سازمان صداوسیما درباره پخش سریال «سرزمین مادری» گفت: در جلسه‌ای که در سیمافیلم برگزار شد، اعلام کردند که در حال رایزنی برای پخش هستند و در مهر ماه سریال پخش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی پس از سال‌ها وقفه در پخش، از تاریخ 14 مهر به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سریال «سرزمین کهن» بعد از سال‌ها وقفه در پخش، سرانجام از روز 14 مهر هر جمعه ساعت 21 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر، تندیس حافظ به پاس یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا می‌شود.