سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سریال «سرزمین مادری» پس از گذشت 10 سال از شبکه 3 سیما دوباره بازپخش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روز‌ها به نام «سرزمین مادری» در پلتفرم تلوبیون به‌صورت اختصاصی در حال پخش است و این هفته قرار است دو قسمت دیگر از آن در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. این سریال یک دهه پیش با نام «سرزمین کهن» روانه آنتن شبکه سه شد که ناگهان به محاق توقیف رفت و حتی حالا و پس از 10 سال، به‌جای آنتن تلویزیون در یک پلتفرم عرضه شده است؛ اما چرا؟ این روز‌ها به نام «سرزمین مادری» در پلتفرم تلوبیون به‌صورت اختصاصی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرید حیدری قائم‌مقام رئیس جشنواره و مدیر امور اداری و مالی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در آستانه برگزاری این رویداد درباره آن توضیح داد: این جشنواره یک رویداد ملی سینمایی است که برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران، موضوع اقوام ایرانی را در دستور کار خود قرار داده است. می‌توان این رویداد را یک «اولین» دیگر در «شهر اولین‌ها» یعنی تبریز توصیف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز فرآیند نام‌نویسی در نشست‌های تخصصی «40-20» جشنواره فیلم کوتاه تهران، اسامی استادان این نشست‌ها و جدول برنامه آن اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

در سومین سال برگزاری رویداد شب سینمایی سوره دورهمی سینماگران برگزار شد و در جریانِ آن از بزرگان سینمای ایران همچون کارگردان «نگهبان شب» و آهنگساز معروف و یک مدیر قدیمی سینما تجلیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین رویداد «شب سینمایی سوره» با محوریت دورهمی سالانه سینماگران بیش از چهار دهه تاریخ سینمای حوزه هنری همراه با پاسداشت بزرگان سینمای ایران، شب گذشته 14 مهرماه در محوطه حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان نام‌نویسی در نشست‌های تخصصی «40-20» چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

برخی از آثار تلویزیونی هستند که وحدت را با خودشان به تلویزیون آورده‌اند؛ اما در کنار توجه به ساخت آثاری درباره قومیت‌ها، سریال‌ها و فیلم‌هایی درباره پیامبر اسلام ساخته شوند.

خبرگزاری تسنیم

برخی از آثار تلویزیونی هستند که وحدت را با خودشان به تلویزیون آورده‌اند؛ اما در کنار توجه به ساخت آثاری درباره قومیت‌ها، سریال‌ها و فیلم‌هایی درباره پیامبر اسلام ساخته شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی که به دبیری کمال تبریزی و ریاست مهدی حیدری آبان ماه امسال در شهر تبریز برگزار خواهد شد، کارگاه‌های متعددی را با حضور چهره‌های سینما برگزار خواهد کرد. فیلمبرداری، موسیقی فولکلور و اقوام ایرانی، اقتصاد سینما، توجه به ویژگی‌های اقلیمی و بومی در مسیر فیلمسازی، سینمای بومی و سینماگران...

خبرگزاری تسنیم

فیلم کوتاه «برداشت آخر» قرار است مخاطب را با خودش وارد آموزشگاه بازیگری کند که معلمش محمد شیری است. همچنین فیلم «پاسیو» با بازی شقایق فراهانی و بهناز جعفری راهی آمازون می‌شود و بسته‌ای از فیلم کوتاه ژانر وحشت به هنر و تجربه خواهد آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی را به شبکه نمایش خانگی فرستادند. پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در روزهای پایانی اولین هفته از فصل زیبای پاییز با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیماهمراه باشید؛ «دنیای آرمان»، «حریق»، «ببین چطور می دوند؟» و «واحد رسیدگی به پرونده اول» 4 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما تماشایی می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روزهای پایانی اولین هفته از فصل زیبای پاییز با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیماهمراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته در کنار چند نوستالژی جنگی فیلم‌های جدیدی همچون «دنیای آرمان»، «حریق» و «ببین چطور می دوند؟» را تدارک دیده استوگ.