یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت کمال تبریزی از اکران «مارمولک» با حسن روحانی؛ در شورای امنیت ملی برای «مارمولک» قهقهه زدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی گفت: تمرکز جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی بر حفظ وحدت ملی و تاکید بر انسجام میان همه اقوام ایرانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حالی در آستانه برگزاری چهلمین دوره خود قرار دارد که برای بازخوانی تاریخچه تولد آن باید تا اولین دوره جشنواره فیلم فجر، به عقب برویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از تیپ متفاوت ناصر نقویان روحانی و سخنران معروف منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از تیپ متفاوت ناصر نقویان روحانی و سخنران معروف نیز با لباسی متفاوت منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی «کمال تبریزی»، شنبه 11 شهریور ماه ساعت 10 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم که در بیشتر بخش‌های جشنواره سی و چهارم فجر نامزد دریافت جایزه شده بود داستان زوجی است که با رسوخ عقاید گروهک منافقین مواجه می‌شوند. مهران که خبرنگار است، مدام با دبیرش به دلیل عدم چاپ حقایق مشکل دارد...

وب‌گاه عصر ایران

فروش کلی سینما تا دهه اول شهریورماه در حالی از رقم 431 میلیارد تومان گذر کرده که در میان 17 فیلم روی پرده، فروش 6 فیلم هنوز به یک میلیارد تومان نرسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در یازدهمین هفته از تابستان با فیلم های سینمایی شبکه های پنج، کودک و امید همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های پنج، امید و کودک از امروز تا سه‌شنبه 14 شهریورماه چند فیلم سینمایی را در جدول پخش خود قرار داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فروش کلی سینمای ایران تا دهه اول شهریورماه در حالی از رقم 431 میلیارد تومان گذر کرده که در میان 17 فیلم روی پرده، فروش 6 فیلم هنوز به یک میلیارد تومان نرسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از تیپ متفاوت حجت الاسلام ناصر نقویان روحانی و سخنران معروف مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام ناصر نقویان با پوششی متفاوت در مراسم اکران خصوصی فیلم کمال تبریزی حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران تصاویری از برخی چهره های سیاسی از جمله سیدمحمد خاتمی، مسجدجامعی، ابتکار و... در مراسم اکران خصوصی فیلم کمال تبریزی منتشر کرده که در بین آنها تصاویری از تیپ متفاوت حجت الاسلام ناصر نقویان روحانی و سخنران معروف نیز با پوششی متفاوت به چشم می خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جماران تصاویری جدید از سیدمحمد خاتمی رهبر جبهه اصلاحات در اکران خصوصی فیلم جدید کمال تبریزی در پردیس سینمایی ملت را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران تصاویری جدید از سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در اکران خصوصی فیلم جدید کمال تبریزی در پردیس سینمایی ملت را منتشر کرده است.