یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس چندین اثر سینمایی از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس چندین اثر سینمایی از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نویسنده سریال «شهریار» درباره سانسورهای این سریال که در زمان خود با چالش‌هایی مواجهه بودند، می‌گوید: درباره بخش‌های حذف‌شده از سریال «شهریار»، من نیز همچون آقای کمال تبریزی تنها خاطرات تلخی برایم باقی مانده است. این اتفاقات که خصوصا انتهای سریال را تباه کرد، دلایل پیچیده‌ای داشت اما قطعا مهم‌ترین آن‌ها محافظه‌کاری غیرضروری مسئولان وقت سیمافیلم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

از تلویزیون به من پیشنهاد شده سریال بسازم؛ من هم موافقم که سریال بسازم اما یک شرط دارم، آن هم این است که شما «سرزمین کهن» را پخش کنید.

وب‌گاه عصر ایران

کمال تبریزی معتقد است: «حضور زنان در جامعه مردان باعث تعادل می‌شود و شاید اتفاقاتی را که ما به‌عنوان یک مرد از آنها درکی نداشته باشیم، آنها ببینند و مورد توجه قرار دهند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی در واکنش به اظهارات کمال تبریزی کارگردان فیلم مارمولک نوشت: یک عضو حاضر در جلسه اکران فیلم تعریف کرده که روحانی اتفاقا فیلم مارمولک را جذاب توصیف کرد و به ویژه شیفته بازی زیبای پرویز پرستویی شد. حتی در مقابل پیشنهاد برخی افراد برای اصلاح قسمت‌هایی از آن گفت فیلم در آستانه اکران است و دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با انتشار پوستر و فراخوان، به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فیلم مارمولک 15 سال پس از توقیف، در دولت روحانی پروانه نمایش گرفت تا نوروز 99 در شبکه نمایش خانگی پخش شود. حسین انتظامی، رئیس وقت سازمان سینمایی در کتاب خاطراتش «پرگار» روایت کرده: «اواخر سال 1398 آقای منوچهر محمدی مراجعه کرد تا مارمولک را در شبکه نمایش خانگی قرار دهد. دو مشکل داشت اولاً این فیلم پروانه نمایش نداشت و از توقیف فیلم در سال 1383 عملاً بایگانی شده بود و ثانیاً حقوق نمایش...

خبرگزاری تسنیم

به منظور هم‌افزایی و افزایش گستره تاثیر، رادیو نمایش همراهی خود را با نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ژاپن گفت: فیلم‌های ایرانی برای ژاپنی‌ها بسیار ارزشمند است و همیشه این فیلم‌ها در ژاپن پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به منظور هم‌افزایی و افزایش گستره تاثیر، رادیونمایش همراهی خود را با نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم «طعم شیرین خیال» با اشاره به اینکه هنر سینما در عصر حاضر نقش کلیدی دارد، گفت: امیدوارم سینمای ایران به دوران شکوفایی بازگردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در تقویم کشورمان 21 شهریور، روز ملی سینما نام‌گذاری شده است و به بهانه این روز به فیلم‌هایی که در نیم قرن گذشته در جشنواره‌های بین‌المللی درخشیدند نگاهی می‌اندازیم.

خبرگزاری تسنیم

21 شهریور که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی سینما نام‌گذاری شده، بهانه‌ای برای مرور قاب‌های خاطره‌انگیز سینمای ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اردشیر رستمی، بازیگر نقش شهریار در سریال کمال تبریزی با مرور نقش‌آفرینی خود در این سریال از دلایل انتخابش برای ایفای این نقش که ابتدا به دلیل شناختش از ادبیات بود و دیگری دوزبانه بودنش سخن گفت.