یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کمال تبریزی

کمال تبریزی

وب‌گاه منیبان

سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی سرانجام بعد از سال‌ها وقفه در پخش، از روز جمعه (14 مهر ماه) به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود. به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین بر اساس آنچه هم‌اکنون در سایت تلوبیون قابل مشاهده است، سریال «سرزمین کهن» با عنوان «سرزمین مادری» از روز جمعه (14 مهر) در جدول پخش شبکه سه قرار می‌گیرد. همچنین حسین محجوب از بازیگران سریال «سرزمین مادری»، با انتشار ویدئویی...

وب‌گاه الف

کمال تبریزی درباره گفت‌وگوی اخیر خود با مدیران سارمات صداوسیما درباره پخش سریال «سرزمین مادری» گفت: در جلسه‌ای که در سیمافیلم برگزار شد، اعلام کردند که در حال رایزنی برای پخش هستند و در مهر ماه سریال پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کمال تبریزی درباره گفت‌وگوی اخیر خود با مدیران سازمان صداوسیما درباره پخش سریال «سرزمین مادری» گفت: در جلسه‌ای که در سیمافیلم برگزار شد، اعلام کردند که در حال رایزنی برای پخش هستند و در مهر ماه سریال پخش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی پس از سال‌ها وقفه در پخش، از تاریخ 14 مهر به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سریال «سرزمین کهن» بعد از سال‌ها وقفه در پخش، سرانجام از روز 14 مهر هر جمعه ساعت 21 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیست و دومین دوره مراسم سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر، تندیس حافظ به پاس یک عمر فعالیت هنری به بهزاد فراهانی اهدا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابوالفضل جلیلی فیلمساز مستقل و شهیر سینمای ایران معتقد است برای رسیدن به وحدت اقوام علاوه بر اقدامات فرهنگی نظیر جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، زمینه‌سازی‌های اجتماعی بسیار زیادی نیز باید صورت بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود کلاری مدیر باسابقه فیلمبرداری و بازیگر برجسته سینمای ایران معتقد است جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی ترغیب‌کننده فیلمسازان بومی است و آن‌ها عمیق‌تر، درست‌تر و دقیق‌تر پیرامون و فرهنگ خود را درک کرده و به تصویر می‌کشند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته دفاع مقدس، نسخه مرمت شده منتخب آثار دفاع مقدسی تاریخ سینمای حوزه هنری راهی آنتن تلویزیون خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

دفاع‌مقدس؛ دوران حماسه‌سازی کودک و نوجوان دیروز و دوران حماسه‌پردازی و افتخار نسل امروز، سبب‌ساز ثبت روایت‌های متفاوتی بر پرده نقره‌ای شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در پایان هفته روی آنتن شبکه‌های سیما می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های متعددی درباره جنگ تحمیلی عراقِ تحت امر رژیم صدام حسین ساخته شده است. سینمای ایران از اولین روزهای آغاز جنگ پا به میدان گذاشت تا روایت تصویری این حادثه مهم تاریخ معاصر را بازسازی کند.

وب‌گاه عصر ایران

فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی کمال تبریزی جمعه، 31 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه یک تلویزیون پخش خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته خود در کنار فیلم‌های نوستالژی سینمای ایران فیلم‌های جدیدی همچون «وِل وِله»، «هشدار قرمز»، «آخرین نگهبان» و «بچه‌های طوفان» را تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

سلسله نشست‌های واکاوی سینمای ایران پس از انقلاب به میزبانی امیر قادری و با حضور سینماگران و صاحب‌نظران با نمایش ویژه مستند «بر سینمای ایران چه گذشت» برای نخستین بار برگزار می‌شود.