شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی در خاطرات فروردین ماه سال 80 از گلایه های سیدمحمد خاتمی از رئیس وقت قوه قضاییه و سردار رحیم صفوی نوشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در یکصدو نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها که به مدت 2 روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده از سوی شهرداران کلان شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور در دهه کرامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های کشور در این نشست با اشاره به کاستی‌های گذشته در بحث گرامیداشت...

خبرگزاری تسنیم

با حضور شهردار تهران، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال 1403 برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عملیات وعده صادق را دفاع مشروع از حقوق منافع ملت ایران دانست و گفت: پاسخ تنبیهی سپاه نشان داد که کشورمان در دفاع از منافع ملی با کسی تعارف ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه چهارم مردم طرفدار آرمان فلسطین هستند که این اعداد روبه رشد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. وزیر فرهنگ در این جلسه با تبریک پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گستاخی رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی در حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران گفت: شکستن هیمنه رژیم صهیونسیتی و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید 32 دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط 2 دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است. نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید 32 دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید 32 دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط 2 دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها کاری نمی‌توانند بکنند، اگر مرد هستند حمله کنند و بیایند درگیر شوند. خودشان هم می‌دانند که آمریکا با حدود 60 کشور در جنگ تحمیلی با ایران جنگید، اما شکست خوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از 75 سال پیش تاکنون که صهیونیست‌ها بخشی از خاورمیانه را گرفته و ادعا کردند که بیش‌تر از این نیز حقشان هستند، هر بار که اعراب با هم یکی شدند و در مقابل اسرائیل ایستادند، معمولاً صهیونیست‌ها شکست می‌خوردند. وی ادامه داد: عملیات وعده صادق...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: با گذشت بیش از 4 ماه از تاریخ تصویب لایحه و تنظیم صورتجلسه داخلی، هنوز اقدام موثری در خصوص معرفی و واگذاری املاک معوض به سازمان ورزش صورت نگرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق طباطبایی‌نژاد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: نمایشگاه کتاب که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، مهمترین رویداد فرهنگی کشور است و به دلیل بین‌المللی بودن این رویداد، از دیگر کشور‌ها نیز برای عرضه کتاب به ایران می‌آیند، به همین دلیل این نمایشگاه...

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه عملیات وعده صادق گام بلندی در دفاع از حقوق ملت ایران بود گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی حداقل اقدام مشروع یک کشور در برابر تجاوزی آشکار به منافع ملی او محسوب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: البته پیشنهاد ما لغو روادید با 60 کشور بود که در دولت با لغو روادید با 33 کشور موافقت شد. با این لغو روادید‌های انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.