شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه الف

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور دنیا، در حال حاضر امکان سفر بدون روادید نیمی از مردم دنیا به ایران وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور، نیمی از مردم دنیا امکان سفر به ایران را دارند. عزت‌الله ضرغامی گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور، نیمی از مردم دنیا امکان سفر به ایران را دارند. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دوشنبه 27 فروردین 1403 در نشستی با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل موزه ملی ایران برگزار شد و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر میراث فرهنگی گفت: امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور دنیا، در حال حاضر امکان سفر بدون روادید نیمی از مردم دنیا به ایران وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که روز یکشنبه (26 فروردین) برای بررسی مباحث فرهنگی از جمله عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: بار‌ها در جایگاه‌های مختلف از کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کردیم چرا که ما را کمک و همراهی کردند.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «در فتنه فرهنگی سال گذشته، حجاب مورد هجمه قرار گرفت و در همان وقت به عنوان وزیر فرهنگ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از حجاب و عفاف بایستم.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: رژیم سفاک صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر و خوار شد؛ برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال هستیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ با اشاره به اقداماتی که در راستای حمایت از عفاف و حجاب انجام شده، خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم فجر جایزه گوهر شاد را به آثاری می‌دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.

وب‌گاه گسترش

علیرضا منادی سفیدان گفت: چرا بدون در نظر گرفتن نظرات نمایندگان کارگران، حقوق کارگران در سال 1403 محاسبه و صورت جلسه تعیین حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان آنان ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجتمع فرهنگی، مذهبی ولیعصر به امورکل بانوان شهرداری واگذار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجتمع فرهنگی، مذهبی ولیعصر به امورکل بانوان شهرداری واگذار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، از افزایش 28 برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان با بیان اینکه بهبود کیفیت زندگی دغدغه همه آحاد جامعه است، گفت: آسیب‌های اجتماعی فصل مشترک شهرداری و بهزیستی است. وی با بیان اینکه ما شاهد توسعه کیفی زیرساخت‌های آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران هستیم، اظهار کرد: امروز می‌خواهم در مورد گروه خاصی در شهر تهران که به حاشیه رانده شدند صحبت کنم و آن‌ها افراد دارای معلولیت ذهنی هستند که خانواده‌هایشان...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که یکماه و 14 روز به به پایان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، علی‌رغم وعده‌های قالیباف برای طرح اصلاح قانون تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در صحن علنی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوال تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.