شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب گفت: برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قریب به 70 دستگاه دخیل هستند.

وب‌گاه الف

پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج درباره تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه، با بیان این که «نگران جان سنگلج هستیم»، واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر تماشاخانه سنگلج با اعلام خبر تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه از مسئولان شهرداری خواست تا جان سنگلج این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی را به خطر نیندازند.

وب‌گاه فرارو

مدیر تماشاخانه سنگلج با اعلام خبر تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه از مسئولان شهرداری خواست تا جان سنگلج، این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی، را به خطر نیندازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز به روز شاهد بدتر شدن وضعیت اینترنت در ایران هستیم. محدودیت‌های شدید اینترنت توسط دولت، که هم در کاهش آزادی‌های آنلاین و هم در احتمال قطع کامل اینترنت نمود پیدا می‌کند، زندگی کاربران ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است. گزارش‌های اخیر، نگرانی‌هایی را در مورد راه‌اندازی «اینترنت ملی» ایجاد کرده است که می‌تواند به طور کامل دسترسی به پلتفرم‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: از 19 تا 29 اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد و بنده به عنوان رییس کمیته فرهنگی به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی در...

خبرگزاری تسنیم

در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، بهای خدمات فرهنگی و هنری در مجموعه‌های وابسته به اداره کل بانوان و سازمان فرهنگی و هنری بررسی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه همشهری: این روزها در فضای مجازی گفت وگوی جدی درباره سبک برخورد با بدحجابی است. برخی در دفاع از اقدامات سلبی و عده‌ای نیز در نقد آن می‌گویند و می نویسند. اما فصل مشترک همه آنها دغدغه حجاب است. به‌جز جریان مطرود خارج نشین، کسی از اباحه‌گری و کشف حجاب دفاع نمی‌کند و بحث برسر نحوه اصلاح و ارتقای حجاب است.

خبرگزاری تسنیم

جایگزینی تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی بنزینی با خودروهای برقی ضرورتیست که در حال حاضر کسی نسبت به اهمیت آن، تردیدی ندارد اما چرا با این وجود، در عمل حرکت به این سمت بسیار کند بود؛ جواب این مسئله را با سخنگوی شورای شهر تهران در میان گذاشتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

واقعیت این است که مردم در ماجرای حجاب بسیار جلوتر از مسئولان هستند و به ناچار هزینه کم کاری دستگاه ها و گیجی در تصمیم گیری را نیز همین مردم می دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: حدود 35 تا 40 درصد از بودجه مصوب 1402 را به صورت علی الحساب به حساب فدراسیون‌ها واریز کردیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دعوت از مترجمان و سفرا به نمایشگاه کتاب و برگزاری نشست‌هایی با حضور آنها می‌تواند به توسعه دیپلماسی فرهنگی کمک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.