شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شود که دستورکار نمایندگان در این جلسات به‌شرح ذیل است: ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان) گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک‌فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت...

وب‌گاه الف

رسیدگی به سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی این هفته قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

در جلسات علنی این هفته، نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم گام‌های موثری را در مسیر ایجاد اشتغال، رشد اقتصادی و بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال از کار و گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در دستور هفته آینده مجلس قرار دارد.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اقدام قوه قضاییه در پرونده بابک زنجانی را آغازی برای گام‌های بلند دستگاه قضا در احقاق حقوق مردم دانست و گفت: این اقدام باعث خوشحالی مردم شد و امیدی در دل آنها برای مبارزه جدی‌تر با فساد به‌وجود آورد‌.

وب‌گاه فرارو

معدنی پور، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خیابان گل آذین واقع در منطقه 3، بلوار نلسون ماندلا به نام شهیده شیرین ابوعاقله نامگذاری می‌شود. این شهیده بزرگوار خبرنگار شبکه الجزیره بودند که در سال 2022 در کرانه باختری به شهادت رسیدند. این نامگذاری به درخواست دستیار وزیر امور خارجه صورت می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا به تغییر نام 21 معبر از معابر شهر، رأی مثبت دادند.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، صورتجلسه مصوبات کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران (جلسه بیست و نهم دوره ششم، 349 جلسه متوالی) توسط نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین رئیس کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، قرائت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان شهروندان در شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا به تغییر نام 21 معبر از معابر شهر، رأی مثبت دادند.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مصوبه شورای شهر تهران 20 معبر و یک مجموعه ورزشی در پایتخت تغییر نام پیدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت که اجرای قانون بازی جوانمردانه مالی در فوتبال کشور، به تصویب مجمع عمومی فدراسیون فوتبال منوط است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست مشترک مجلس و دولت در آغاز سال جدید گام مهمی در مسیر همدلی برای حل مشکلات مردم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راستینه گفت: نگاه‌های سیاسی دغدغه دارند که واگذاری استقلال و پرسپولیس به گونه‌ای اتفاق بیفتد که منافع بخش‌ها و جریان‌ها حفظ شود.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جریان جلسه امروز، به موضوع جمع‌آوری زباله و زباله‌گردی در پایتخت پرداختند.