چهارشنبه 11 مهر 1403

کناره گیری از تیم ملی مثل کورتوا / بمب در بلژیک: خداحافظی دی‌بروینه و لوکاکو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کناره گیری از تیم ملی مثل کورتوا / بمب در بلژیک: خداحافظی دی‌بروینه و لوکاکو!

منابع بلژیکی امروز ادعا کرد که کوین دی بروینه و روملو لوکاکو نیز مثل تیبو کورتوا قصد ندارند تا زمان حضور دومنیکو تدسکو برای بلژیک بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، لو سوآ و سودپرس امروز گزارش داده اند که دی بروینه و لوکاکو در لیست بلژیک برای دو بازی مقابل ایتالیا و فرانسه قرار نخواهند داشت و این با درخواست خودشان بوده است. هرچند هر دو می خواهند تا جام جهانی ادامه دهند. آنها قبلاً تصمیم خود را به تدسکو اعلام کرده اند و به این ترتیب به کورتوا می پیوندند.

طبق این گزارش، خداحافظی این دو بازیکن از تیم ملی قطعی نیست و برنامه‌هایشان برای حضور در جام جهانی 2026 پابرجاست، اما استعفای آنها در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌های زیادی در تیم ملی وجود دارد و اختلافات بین برخی ستاره های تیم و کادر فنی به اوج رسیده است.

دی بروین و لوکاکو از قبل تصمیم خود را به سرمربی تیم اطلاع داده اند و در دوئل مقابل ایتالیا و فرانسه در لیگ ملت ها حضور نخواهند داشت. لوکاکو همچنین در دو بازی اولی که در ماه سپتامبر برگزار شد حضور نداشت، اگرچه در آن زمان ادعا شد که به این دلیل بود که او در تلاش برای انتقال به ناپولی بود.

در مورد دی بروینه، جنجال‌ها وقتی بیشتر شد که در روز شکست از فرانسه با صدای بلند گفت: «رهایش می کنم.»

از زمانی که تدسکو هدایت این تیم را برعهده گرفته، بلژیک همواره در تنش بوده است. جنجال با کورتوا اولین مورد بود و حالا به دی بروینه و لوکاکو رسیده است.

کناره گیری از تیم ملی مثل کورتوا / بمب در بلژیک: خداحافظی دی‌بروینه و لوکاکو! 2