شنبه 16 تیر 1403

کنت قرارداد دارد و منتظر تصمیم یحیی است / آینده نامشخص گلر اروپایی در لیگ ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کنت قرارداد دارد و منتظر تصمیم یحیی است / آینده نامشخص گلر اروپایی در لیگ ایران

دروازه‌بان اتریشی فولاد با وجود اینکه یکسال دیگر از قراردادش باقی مانده اما هنوز وضعیتش مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی که در فصول گذشته برای سپاهان و فولاد در لیگ برتر توپ زده، برای لیگ بیست و چهارم وضعیت نامشخصی دارد.

کنت که این روزها در اتریش حضور دارد، چند روز قبل در گفت وگویی با شبکه ورزش سیما اعلام کرد که یک فصل دیگر از قراردادش با فولاد باقی مانده و به زودی برای شروع تمرینات با قرمزپوشان اهوازی راهی ایران می‌شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تازه‌وارد فولادی‌ها برای پست دروازه‌بان نام چند گلر مطرح را به مسئولان باشگاه اعلام کرده و خواهان جذب آنها شده است. اولویت گل‌محمدی برای دروازه‌بان کریستوفر کنت نیست اما برخی مسائل موجود ممکن است باعث حفظ این دروازه‌بان شود.

باشگاه فولاد در صورتی که بخواهد قید حضور کنت را بزند، باید مبلغ قرارداد او در فصل آینده که رقم کمی هم نیست را به او پرداخت کند. از سوی دیگر گل‌محمدی اعتقاد دارد که کنت در صورت جذب گلر مطرح، به عنوان دروازه‌بان دوم می‌تواند در این تیم به کارش ادامه بدهد اما این موضوع هم باعث می‌شود یک سهمیه خارجی و دو سهمیه بزرگسال فولاد از بین برود.

قرار است در روزهای آینده با پیشرفت مذاکرات فولادی‌ها با دروازه‌بان های مد نظر گل‌محمدی وضعیت کریستوفر کنت هم مشخص شود. باید دید آیا این دروازه‌بان اتریشی در لیگ برتر به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه راهی خارج از ایران خواهد شد.

کنت قرارداد دارد و منتظر تصمیم یحیی است / آینده نامشخص گلر اروپایی در لیگ ایران 2