شنبه 29 اردیبهشت 1403

کونسیسائو با کسی شوخی ندارد، حتی با کاسیاس / پورتو انبار باروت و جنجال (گزارش)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کونسیسائو با کسی شوخی ندارد، حتی با کاسیاس / پورتو انبار باروت و جنجال (گزارش)

سرژیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، از عملکرد تیمش راضی نیست و سه بازیکن این تیم را از تمرین‌های تیمی اخراج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پورتو از بازیکنانش به شدت عصبانی است و اعتقاد دارد برخی از آنها غیرت و تعصب لازم را به پیراهن‌شان ندارند. کونسیسائو به صراحت گفت:" برای بازی کردن در پورتو صرفا قرارداد داشتن کافی نیست. چیزها دیگری هم لازم است".

بعد از این صحبتها بود که او سه بازیکن این تیم را از تمرین‌های تیمی اخراج کرد و امروز تونی مارتینز، ایوان جیمی، خورخه سانچز و آندره فرانکو جدا از بقیه تیم و به صورت انفرادی تمرین کردند.

کونسیسائو امروز صبح وقتی به تمرین پورتو آمد نام چهار نفر را صدا زد: تونی مارتینز و ایوان جیمی اسپانیایی، خورخه سانچز مکزیکی و آندره فرانکوی پرتغالی. درحالیکه این چهار نفر با حیرت سرمربی‌شان را نگاه می‌کردند متوجه شدند که از تمرین اخراج شده‌اند.

عصبانیت کونسیسائو از بازیکنانش از زمانی آشکار شد که او در نشست خبری پیش از بازی با ویتوریا گیمارش، در جام حذفی پرتغال، به صورت ضمنی از عملکرد تیم گلایه کرد ولی حاضر نشد علنا از بازیکنی اسم ببرد.

کونسیسائو سابقه اخراج بازیکن را دارد، حتی ایکر کاسیاس بزرگ

سرمربی پرتغالی وقتی از بازیکنانش عصبانی باشد بدون توجه به نام و جایگاه آنها تنبیه‌شان می کند. او در موردی مشهور در ماه اکتبر 2017 ایکار کاسیاس را از تیم اخراج کرد.

شایعات زیادی درباره اخراج کاسیاس مطرح بود ولی به نظر می‌رسید علت اصلی استفاده بیش از حد کاسیاس از تلفن همراهش در رختکن بوده است. کونسیسائو در پاسخ به خبرنگاران گفت کاسیاس را اخراج کرده چون از عملکردش راضی نبوده است. ایکر چند هفته بعد بی سر و صدا به تمرینها و به ترکیب اصلی برگشت.

کونسیسائو با کسی شوخی ندارد، حتی با کاسیاس / پورتو انبار باروت و جنجال (گزارش) 2