جمعه 30 شهریور 1403

کوین، استقلال، آمار شگفت انگیز در ضربات پنالتی / یامگا و شادی کنایه‌آمیز پس از پنالتی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کوین، استقلال، آمار شگفت انگیز در ضربات پنالتی / یامگا و شادی کنایه‌آمیز پس از پنالتی

بازیکن جدید نساجی خیلی زود به کاپیتان و گلزن این تیم تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف امروز تیم های نساجی و استقلال در قائمشهر با اتفاق ویژه بازگشت کوین یامگا به میادین همراه بود. هیچ کس فکرش را نمی‌کرد ستاره فرانسوی که حسابی با پیراهن آبی می‌درخشید، دچار چنین مصدومیت عجیبی شود. وقتی یامگا از ناحیه چشم مصدوم شد، استقلالی‌ها همه کار برای حفظ او کردند اما در نهایت طبق توضیحات پزشک این تیم، او شرایط بازی در سطوحی با حساسیت پایین‌تر را داشت و به همین دلیل ادامه حضورش در جمع شاگردان نکونام ممکن نبود.

قطعا پیش از شروع لیگ، تقابل یامگا با استقلال آن هم با بازوبند کاپیتانی و گلزنی کاملا غیرقابل پیش بینی بود ولی همه این اتفاقات امشب رخ داد. ستاره فرانسوی که با انگیزه‌های زیادی مقابل آبی‌ها به میدان رفته بود، در دقایق پایانی نیمه اول پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد. هر چند او سعی کرد از این اتفاق خودش را خوشحال نشان دهد ولی با گذاشتن دست روی چشم مصدومش پاسخی کنایه آمیز به کنار گذاشته شدنش از استقلال داد.

این چهاردهمین ضربه پنالتی یامگا در دوران حضورش در فوتبال ایران بود که در آماری شگفت انگیز همه آنها را به گل تبدیل کرده است. او پنالتی سیزدهمش را مقابل پرسپولیس به گل تبدیل کرد و پس از آن دچار مصدومیت شد و حالا با گل کردن پنالتی چهارهم در مصاف با استقلال بازگشت خود به میادین را جشن گرفت تا نشان دهد انگار تعلق خاطری خاص بین او نقطه پنالتی وجود دارد.

این را هم در نظر بگیرید که وینگر فرانسوی که بیش از سه سال است در فوتبال ایران حضور دارد، برای اولین بار کاپیتانی را تجربه می‌کند و رهبری او فعلا نتیجه داده است.

کوین، استقلال، آمار شگفت انگیز در ضربات پنالتی / یامگا و شادی کنایه‌آمیز پس از پنالتی 2
کوین، استقلال، آمار شگفت انگیز در ضربات پنالتی / یامگا و شادی کنایه‌آمیز پس از پنالتی 3
کوین، استقلال، آمار شگفت انگیز در ضربات پنالتی / یامگا و شادی کنایه‌آمیز پس از پنالتی 4