یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گازهای گلخانه ای

گازهای گلخانه ای

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اهداف توسعه تجدیدپذیر‌ها در برنامه پنجم و ششم محقق نشد و وزارت نیرو اکنون عزم جدی برای جبران کاستی‌های سال‌های قبل دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای سومین روز متوالی، بیت کوین و اتریوم در حال درجا زدن هستند و قیمت آن ها تغییر خاصی نداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

پروژه پوسته تخم مرغ رسیدگی به دو موضوع را هدف قرار داده است: آثار زیانبار زیست محیطی صنعت سرامیک، و سطح بسیار بالای اتلاف مواد غذایی و مواد ارگانیک در مکزیک.

وب‌گاه عصر ایران

انرژی تولیده شده توسط توربین های بادی از طریق کابل های زیر دریا به جزیره مصنوعی منتقل می شود که در اینجا به برق فشار قوی تبدیل شده و بین سرزمین اصلی بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی توزیع می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان جنگل گفت: هرهکتار جنگل کاری 500 تا 2500 متر مکعب آب را در خود ذخیره می کند و همواره 25 میلیون تن فرسایش خاک را کاهش می دهد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی، در نشست علنی امروز سه شنبه 2 اسفندماه مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس و با محورهای مهمی درخصوص چالش های اجرای موافقت نامه مذکور برای کشور از جمله نبود منبع تامین هزینه سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای تعهدات، بی اثر بودن توافق...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گزارش کمیسیون متبوعش در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، گزارش این کمیسیون در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس را در صحن مجلس قرائت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان ولورهمپتون عصر شنبه در دیدار این تیم مقابل میهمانش لیورپول در چارچوب بیست و دومین هفته لیگ برتر انگلیس، بازوبندهای سبز رنگی را بر بازو بستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس یافته های تحقیقات سازمان ملل متحد، حدود 50 هزار سد بزرگ در سراسر جهان بیش از یک چهارم از ظرفیت خود را تا سال 2050 در نتیجه افزایش رسوب، از دست می دهند که امنیت انرژی و آب جهانی را تحلیل می برد.

وب‌گاه 55 آنلاین

قابلمه در زندگی همه ما نقش کاربردی دارد اما باید بدانید از چه نوع قابلمه ای برای طبخ غذا استفاده کنید تا آسیب نبینید.

وب‌گاه عصر ایران

هواپیماهای ایرباس ای330نئو شرکت کندر طراحی داخلی جدید را ارائه می کند، از این رو، نه تنها گزینه ای دوستدار محیط زیست‌تر هستند، بلکه تجربه خوبی از سفر برای مسافران را نیز فراهم می کنند.