یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گازهای گلخانه ای

گازهای گلخانه ای

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت یا نهاد ممکن است تعداد قابل توجهی نهال را در یک مکانی بکارد و مانور تبلیغاتی دهد که رفتاری در جهت ارتقای محیط زیست داشته درحالی که شاید همزمان در حال تخریب هزاران هکتار جنگل بوده و ناخواسته به پدیده مذموم سبزشویی دامن بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تویوتا به تازگی با اکسون موبیل برای توسعه و آزمایش سوخت‌های کم کربن در موتورهای بنزینی همکاری کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک تحقیق جدید نشان می‌دهد 77 درصد میکروپلاستیک‌هایی که در رودخانه تایمز یافت می‌شوند، ممکن است به دلیل دور انداختن ماسک‌های‌صورت باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت آلمان دیشب (شنبه) با خاموش کردن آخرین راکتورهای هسته ای خود، به دوران استفاده از انرژی هسته ای در این کشور پایان داد.

وب‌گاه عصر ایران

پایان دادن به استفاده از انرژی هسته ای در حالی که سال گذشته سوخت برخی نیروگاه های آلمان با زغال سنگ تامین شده، منتقدان این سیاست دولت آلمان را خشمگین کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آلمان درحالی با دوران اتمی خداحافظی می‌کند که می‌خواهد خود را از سوخت‌های فسیلی دور کند و بحران انرژی ناشی از جنگ در اوکراین را مدیریت نماید.

خبرگزاری تسنیم

حفاظت محیط زیست آمریکا (EPA)، در تلاش برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برخی از سخت‌ترین محدودیت‌های آلودگی خودرو در جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجموعه آهن آلات گرفت در این مقاله به بررسی پیش بینی آینده صنعت فولاد و تاثیر آن بر بازار جهانی پرداخته است با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجودی که افزایش تولید برق کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است، ولی توقف تولید آن به وسیله مشتقات سوختهای فسیلی نیز باید در راه تثبیت آبوهوای جهان مورد توجه قرار گیرد. باوجوداین بهنظر میرسد مقیاس تغییرات مورد نیاز برای انطباق شبکه‌های برق جهان با اهداف اقلیمی کافی نیست و سرمایه‌گذاری کمی در آن صورت گرفته است. اکونومیست در سرمقاله خود به این موضوع پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکونومیست در سرمقاله خود به تعاملات توسعه و محیط زیست پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در سالی که گذشت همکاران ما بیش از 159 دستاورد دانشی و فناوری و صنعتی ثبت کردند که هیچ یک از این دستاورد را به دلیل تحریم در اختیار ما قرار نمی‌دهند و به طریق اولی این فناوری‌ها را ابزار فشار اقتصادی علیه ایران کرده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اثرات تغییرات اقلیمی، به ویژه به دلیل افزایش گازهای گلخانه ای، مشکلات زیادی را در سطح جهان به وجود آورده که اقشار مختلف جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

کامپوزیت چوب به عنوان یک ماده پایدار معرفی شده زیرا وودیو مدعی است طی روند تولید آن در مقایسه با سرامیک 99 درصد گازهای گلخانه ای کمتری تولید می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهور گفت: تاثیر تغییرات آب و هوایی آنقدر آشکار و شدید شده که ما باید به صورت فعال، موثر، کارآمد و سریع واکنش نشان دهیم.