یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گازهای گلخانه ای

گازهای گلخانه ای

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

فعال محیط زیستی خود را به زمین چسباند که آتش نشانی آلمان مجبور به کندن آسفالت شد. این کار باعث ترافیک و خشم رانندگان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش بینی می شود آفریقا به سریع ترین منطقه در حال رشد جهان تبدیل شود و از 10 اقتصاد با رشد سریع در سال 2023، شش کشور آفریقایی باشند.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت نوپای فرانسوی سی‌بابلز (SeaBubbles) نخستین سرویس تجاری قایق باله‌دار (هیدروفویل) پرنده را در فرانسه راه اندازی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دمای هوا طی روزهای اخیر در بیشتر نقاط جهان از چین گرفته تا شمال آفریقا و خاورمیانه افزایش چشمگیری داشته و مردم را با گرمای خطرناک روبرو کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

والتری بوتاس، راننده سابق تیم فرمول یک مرسدس‌بنز و راننده فعلی تیم آلفارومئو، خودروی سفارشی خود، یعنی مرسدس‌بنز پروجکت‌وان را تحویل گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

طی روز های گذشته میانگین دما در بسیاری از نقاط نیمکره شمالی به صورت پایدار بالای 35 درجه سانتیگراد بوده و دانشمندان پیش بینی می کنند آنچه که در دوشنبه این هفته از رکورد گرم ترین روز زمین به ثبت رسیده، در تابستان امسال بار دیگر جابجا شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

بخش معدن و فعالیت‌های معدنی پتانسیل بالایی برای ایجاد شغل و کمک به رشد و توسعه جوامع محلی در این قاره دارد، با این حال این صنعت همچنان با چالش‌های اساسی و مهمی از جمله تخریب محیط‌زیست، درگیری‌های اجتماعی و استثمار کارگران مواجه است.

خبرگزاری تسنیم

بانک جهانی با اشاره به تجارت 24 میلیون دستگاه خودرو کارکرده در جهان طی سال های 2015 تا 2020 هشدار داد این خودروها آلودگی هوا و تصادفات را برای کشورهای واردکننده به ارمغان می آورند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکصد و بیست و پنجمین نشست علمی - تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با عنوان" چالش های موجود و روند آینده بخش کشاورزی در ایران" با مدیریت سیدمحمد شفیعی و سخنرانی علی کیانی راد؛ رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و بهزاد فکاری سردهایی؛ کارشناس حوزه اقتصاد کشاورزی و مدیر گروه اقتصاد مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مدل ها و پیش بینی ها تا سال 2050 هیچ کشوری صادر کننده مواد غذایی نخواهد بود، لذا راهی به غیر از خودکفایی و تغییر الگوی مصرف نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: از آن سالگردهای تولدی است که حتی یک نفر هم بابت فرا رسیدن آن خوشحال نیست، اما چه باید کرد که این سالگرد یک واقعیت تلخ و خشک است؛ یعنی سی سالگی خشکسالی در ایران.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناسا و بوئینگ از هواپیمایی که امیدوارند زمین را نجات دهد، رونمایی کردند.