یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گازهای گلخانه ای

گازهای گلخانه ای

وب‌گاه الف

این روزها در نقاط مختلف دنیا علل آلودگی متفاوت است و به دلایل مختلفی از قبیل رویداد‌های طبیعی و عوامل انسانی در چهار دسته عوامل متحرک، ثابت، منطقه‌ای و طبیعی بخش‌بندی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر کمیسیون اجتماعی مجلسی طرحی را تهیه کرده است که طبق آن پیشنهاد شده 4 ساعت از میزان ساعت کاری در هفته کاهش پیدا کند و ساعت کار از 44 ساعت به 40 ساعت برسد که درباره این بحث خاصی وجود ندارد. علاوه براین طبق پیشنهاد نمایندگان این کمیسیون قرار است تعطیلات آخر هفته به صورت رسمی به دو روز افزایش پیدا کند. جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران محورهای مختلفی داشت. از بحث لایحه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت، از عدم‌تعطیلی مدارس در جهان به دلیل آلودگی هوا گفت.

وب‌گاه گسترش

این روزها موضوع جلسه های بسیاری از مراکز تصمیم گیرنده، تعطیلات دو روزه، آلودگی هوا و روشن شدن تکلیف لایحه بودجه است. اعضای اتاق بازرگانی تهران هم در آخرین جلسه هیات‌نمایندگان اتاق تهران، این موضاعات را به میز نقد و بررسی کشاندند. نخست رئیس اتاق تهران با مطرح کردن موضوع جا به جایی تعطیلات، دو روز تعطیل رسمی را به ضرر بخش تولید دانست و معتقد بود که این تعطیلی ها به تولید، هزینه اضافه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: یک کارشناس هشدار داد که حفره لایه ازون زمین بر فراز قطب جنوب، تاثیرات نامطلوبی بر این سیاره و زندگی انسان خواهد داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

سولئولیکو فناوری چاپ سه بعدی را در توربین بادی با پنل های خورشیدی خود ترکیب کرده است تا سطحی با توانایی حذف گازهای گلخانه ای را ایجاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیست و پنجمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور با عنوان سمپوزیوم فولاد 402 توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش های بین‌المللی کیش با محوریت تولید فولاد سبز دیروز آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: از پیامبر (ص) نقل است که در موقع ظهور قائم، پرندگان در آشیانه هاشان و ماهیان در دریاها (با کمال آزادی و دور از هرگونه ترس و مزاحمت دشمن) تولید نسل می کنند و نهرها کشیده می شود و چشمه ها می جوشد و زمین دو برابر محصول خود را می رویاند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شعبانیان گفت: در برنامه کاشت یک میلیارد درخت، سالانه 250 میلیون اصله نهال باید تولید شود که خوشبختانه برنامه سال اول محقق شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهریور ماه جاری مصادف با اجلاس بین المللی «مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار» در راستای دیپلماسی محیط زیست جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب بند 15 سیاستهای کلی محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: تاکنون بیش از 330 میلیون نفر تحت تاثیر طوفان‌های گرد و غبار قرار گرفته‌اند.