چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این نهاد امروز هنگام بازگشت از باغملک به دره سقوط و 2 نفر جان باختند.

خبرگزاری میزان

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان روز جمعه (7 اردیبهشت 1403) با حضور جامعه عشایری استان‌های مختلف ایران و چند کشور خارجی در شهر جعفرآباد منطقه مغان در استان اردبیل برگزار شد. در این جشنواره که در هوای بهاری و در دل طبیعت زیبا و سرسبز منطقه مغان در شهر جعفرآباد شهرستان مرزی بیله سوار استان اردبیل برگزاری شد، توانمندی و سبک زندگی جامعه عشایری ایران و جمعیت کوچرو به نمایش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخشدار کن از حضور 8 هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد 50درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام روابط عمومی منطقه 7، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می‌دهد شهرداری منطقه 7 در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ روابط عمومی منطقه 7 تهران طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که 13 اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه،...

وب‌گاه گسترش

وزارت امور خارجه توافق کرده است که به منظور حمایت از فعالان اقتصادی بخش خصوصی و بهبود شرایط اقتصادی کشور، تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه را پیشنهاد دهد. این اقدام به سمت بهبود شرایط اقتصادی و تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: گروه بین المللی مرمت ایسکارسا شب گذشته 6 اردیبهشت از بناهای تاریخی شهرستان بازدید و مقرر شد در مرمت تعدای از این بناها با اداره میراث فرهنگی شهرستان همکاری کنند.

خبرگزاری تسنیم

یک استارتاپ محیط‌زیستی ایرانی در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوران کانته، کارگردان فرانسوی برنده نخل طلای کن برای فیلم «کلاس»، در 63 سالگی درگذشت. لوران کانته درگذشت لوران کانته، کارگردان فرانسوی برنده نخل طلای کن برای فیلم «کلاس»، در 63 سالگی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت بر افزایش تعداد مراکز تجاری از 10 مرکز به حداقل 15 مرکز و افزایش تعداد رایزنان به 12 رایزن تاکید کرد و از توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌طور کلی افت‌وخیز در تجارت خارج ایران طی سال‌های اخیر بسیار متداول و مستمر بوده و برخلاف آنکه روند عمومی آن صعودی بوده و گاهی حتی از میزان تراز منفی تجاری کشور نیز کاسته است.

خبرگزاری دانشجو

اعتبارات حوزه رسانه در لایحه بودجه سال 1403 نسبت به قانون سال 1402، 59 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که از مجموع اعتبارات حوزه رسانه در سال 1403، حدود 98 درصد به سازمان صدا و سیما اختصاص یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از حضور این منطقه آزاد در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران «ایران اکسپو» با هدف معرفی توانمندی ها و تولیدات صادراتی فعالان اقتصادی جزیره قشم خبر داد.