چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه عباسی گفت: 130 هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید شناسایی شده‌اند که می‌توانند بلیت نیم بها از سامانه‌های حمل و نقل ریلی و هوایی به صورت افتتاح حساب بانکی و ارائه سماکارت را بخرند. وی با بیان اینکه این اقدام در اجرای تبصره 2 ماده 5 قانون حمایت از حقوق معلولان انجام شده است، اظهار داشت:‌براساس این بند از قانون، استفاده افراد دارای معلولیت...

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 18 در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

استادیار دانشگاه سوره معتقد است که در دل قرآن فضای گفت و گوی بسیاری درباره هنر وجود دارد و در هیچ کدام از آیات قرآن هنر تقبیح نشده است. در واقع هنر و شعر مورد توجه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین دوره اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا از صبح روز 7 اردیبهشت آغاز می‌شود و مدیران خودرو 777 نیز به عنوان تنها نماینده صنعت خودرو کشور در نمایشگاه جانبی این اجلاس حضور دارد.

وب‌گاه فرارو

درگیری بر سر نداشتن مجوز مرمت یک اثر تاریخی در میانکاله موجب تنش لفظی میان کارکنان سازمان محیط‌زیست و وزارت میراث فرهنگی شد تا آنجا که محیط‌بانان موفق شدند از ورود غیرمجازکامیون و وانت بارحامل مصالح ساختمانی به این منطقه حفاظت شده جلوگیری و کارکنان میراث فرهنگی را که بدون داشتن مجوز محیط‌زیستی اصرار به ورود به میانکاله داشتند، بازگردانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 55 درصد بافت فرسوده در وسعت 2 هزار و 100 هکتار را بافت تاریخی تشکیل می‌دهد که نیازمند نوسازی با شرایط خاص هستند.

وب‌گاه گسترش

در هنگام یک سفر هوایی، آنچه اهمیت زیادی دارد، ایمنی است. جابه‌جایی مسافران به‌شکل انبوه در سال‌های 1926 و 1927 آغاز شده بود که در همان سال‌ها، 24 سانحه هوایی رخ داده بود. این رقم در سال 1929 به 51 مورد افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

حالا در این شرایط کمتر از یک‌هفته پیش، شهردار تهران مصوبه «فرآیند صدور پروانه مرمت و احیا، سیاست‌گذاری تملک و بهره‌برداری و مدیریت بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران» را به متولیان شهری ابلاغ کرد و هدف از تهیه آن توسط اعضای شورای پنجم و ششم شهر تهران، تجدید حیات و تزریق کاربرد متناسب در بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت می‌گوید در حال اجرای یک طرح آزمایشی درباره «قلیان اکسیژن» است، متخصصان می‌گویند مستندات علمی طرح را منتشر کنید شلنگ قلیان در یکی از دست‌هایش است و روبه‌روی دوربین می‌گوید: «اکسیژن تراپی یا گاز خنده می‌دونی چیه؟ در دنیای مدرن پر از استرس گاز N2O ما را به یک آرامش و گاهی خنده می‌رسونه!» چند وقتی است که شاید در فضای مجازی یا در میان رسانه‌ها نام «قلیان اکسیژن» را شنیده‌اید....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 55 درصد بافت فرسوده در وسعت 2 هزار و 100 هکتار را بافت تاریخی تشکیل می‌دهد که نیازمند نوسازی با شرایط خاص هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و 2 نفر جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: این کلانشهر میزبان بر گزاری دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) است. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» از اصفهان، امیر کشانی در نشست مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با رایزنان اقتصادی و بازرگانی سفارتخانه های کشورهای عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) افزود: این اجلاس به پیشنهاد دبیرخانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سریال نون خ گفت: این سریال کار حرفه‌ای پرنفوذ و ارزشمندی است، چون در معرفی سبک زندگی اقوام کار بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سریال نون خ گفت: این سریال کار حرفه‌ای پرنفوذ و ارزشمندی است، چون در معرفی سبک زندگی اقوام کار بسیار ارزشمندی...