چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای اسلامی استان مازندران با بیان این که میزان تخلفات شوراهای اسلامی در دوره ششم کم و اندک است، از عزل و برکناری 12 نفر از اعضای این دوره تاکنون در استان خبر داد. رییس شورای اسلامی استان مازندران با بیان این که میزان تخلفات شوراهای اسلامی در دوره ششم کم و اندک است، از عزل و برکناری 12 نفر از اعضای این دوره تاکنون در استان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، حمید سام دلیری شامگاه شنبه...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: نیازمند افزایش اعتبارات مرمتی در سطح استان اصفهان هستیم.

وب‌گاه تابناک

سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در ششمین نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو 2024، از 30 بسته جدید سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، کشاورزی، حمل و نقل، گردشگری و خدمات ماکو رونمایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: سومین جشنواره چند رسانه ای گردشگری کشور امسال با میزبانی این استان و همکاری اتاق بازرگانی برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه مقوله عفاف و حجاب را یکی از مسائل مهم کشور و مردم دانست و در مواجهه با آن خواستار استفاده از اندیشه شهید مطهری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر میراث فرهنگی درباره نقش رشته تیراندازی در ظرفیت گردشگری ورزشی گفت: تیراندازی ظرفیت خوبی برای گردشگری ورزشی دارد و 4 هزار تک تیرانداز دختر و پسر حرفه‌ای داریم. منبع: ایسنا

وب‌گاه فرارو

روزگاری لاله‌زار مدرن‌ترین خیابان تهران نام داشت و بسیاری از اولین تجربه‌های مدرنیته را در حافظه خود ثبت کرده است. زمانی نیز به‌عنوان خیابان فرهنگی تهران قدیم از آن یاد می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

در ایران شهری وجود دارد که که به شهر بی کولر معروف است. مردم این شهر هیچ‌کدام کولر نمی‌خرند، چون برای خنک شدن هیچ احتیاجی به این وسیله ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای نخستین بار و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، بخش آنژیوگرافی در حوزه نهاد متولی بهداشت و سلامت این منطقه، راه اندازی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور گفت: اگر ملتی را با ایجاد تنگنا و تحریم از رسیدن به اهداف خود برای توسعه و پیشرفت بازداشت، این هم یک جنگ است اما نه جنگ نظامی بلکه جنگ اراده‌هاست و ملت ایران در این جنگ اراده کرده با اتکا بر توانمندی ملی تحریم‌ها را پشت سر بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس راهکار تحقق شعار سال در مناطق آزادی تجاری - صنعتی را بازنگری در اهداف، سازوکار تأمین منابع و ایجاد زیرساخت‌های مناسب عنوان کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هواپیما یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای سفر کردن است. در سفر با هواپیما امکانات و خدمات خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌خصوص اگر به سراغ کلاس بیزینس و فِرست بروید. اما اگر بخواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، باید کلاس پروازی ارزان‌قیمت‌تری نظیر اکونومی را انتخاب کنید یا به سراغ بلیطهای چارتری ارزان‌قیمت بروید.

وب‌گاه گسترش

صحبت از 350 میلیارد تومان ردیف بودجه اقتصادی است. این ردیف بودجه در سال 88 با بودجه 200 میلیارد تومانی متولد شد. میانگین قیمت دلار در سال 88 هزار تومان بوده است. این ردیف بودجه برای سه شهر مهم مذهبی مشهد و قم و شیراز و ری اختصاص دارد. گذشته از اینکه برای شهر مشهد اعتبار 80 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در سال 1401 تنها نصف آن پرداخته شد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایشگاه ایران اکسپو 1403 بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی از امروز تا 12 اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.

وب‌گاه فرارو

قصه از این قرار است که ظاهرا وزارت ارشاد برای کاهش مصرف دخانیات در میان جوانان، در یک طرح بالنی و آزمایشی از ترکیب گاز‌های شیمیایی N2O و اکسیژن یا... فشرده برای یک سرخوشی و نسبتا یک حالت خلسه موقتی استفاده کرده است. آن‌گونه که مسئولان وزارت بهداشت به رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، «پاکدم» یا همان «قلیان اکسیژن» ثبت اختراع شده و براساس یک طرح مطالعاتی درحال عرضه است.