چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

در این گزارش قیمت انواع خودرو های داخلی را مشاهده می کنید.

یک اقتصاددان، در مورد تکرار خطای بازگرداندن ارز ترجیحی به اقتصاد ایران اظهار داشت: "در حال حاضر سه دسته اقتصاددان وجود دارند. دسته اول معتقدند که بازار آزادی برای ارز وجود ندارد و بازار آزاد فعلی مصنوعی و غیر واقعی است و از بازار تلگرامی و مشابه آن به عنوان بازار آزاد ارز یاد می‌کنند. رئیس‌کل بانک مرکزی نیز جزو این دسته است که حاضر نیست بازار آزاد را به رسمیت بشناسد."

محله فاتح، یکی از محلات مهم و شناخته شده در استانبول ترکیه بوده که در قسمت تاریخی شهر قرار گرفته و پر از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی است. بازارهای متنوع، مساجد تاریخی، خیابان‌های زیبا و رستوران‌های سنتی، از جمله جاذبه‌های این محله هستند. همچنین، موزه‌ها و پیاده‌روهای تاریخی در این منطقه وجود دارند که باعث جلب توجه گردشگران از سراسر جهان شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اقدامات توسعه ای در منطقه ویژه لامرد طی سال1402 را تشریح کرد.

بانک مرکزی تصمیم گرفت سقف برداشت از حساب‌های بانکی را به حالت قبلی بازگرداند.

چرا باید خودروسازان دولتی با ارزش 1100 هزار میلیارد تومانی در این بازار زیان سنگینی را تحمل کنند، این موضوع جای بحث و تأمل دارد. اما اینکه برندگان این لاتاری‌ها...

اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که در منطقه 17 تهران، جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی برای یک واحد 80 متری در محله آذری حدود 350 میلیون تومان است.

بانک مرکزی و وزارت جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر در خصوص پرداخت مطالبات ارزی واردکنندگان برنج و نوع ارزی که امسال به واردات برنج اختصاص می‌یابد تصمیم‌گیری کنند.

کاهش نوسانات در بازار غیررسمی ارز از 93 درصد در سال 1401 به 18 درصد در سال 1402، امیدواری به استقرار و ثبات را به فعالان ارزی منتقل کرد.

مدت هاست که صحبت از انتقال گاز ایران به پاکستان مطرح می شود و تاکنون پیشرفت فیزیکی نداشته است.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت در واکنش به بحث‌های مطرح شده درباره قیمت پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو، به لزوم حذف این سامانه تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، اذعان کرد: مکان‌یابی پنجاه و هفت شهرک مسکونی با ظرفیت چهارصد هزار واحد در سراسر کشور صورت گرفته است.

متن نامه نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته منتشر شد.

در تاریخ 4 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با تنزل بیش از 13 هزار واحد به سطح 2,303.382 واحد رسید. این کاهش قابل توجه در شاخص کل بازار، باعث کاهش چشمگیر ارزش کل بازار شد و نشانگر کاهش اعتماد سرمایه گذاران به بازار سهام است.

با کاهش تنش ها در خاورمیانه، نفت توانست وارد یک روند صعودی شود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت از ساعت 10 صبح دومین طرح فروش ویژه خودروی آریسان2 دوگانه‌سوز در سال جدید را آغاز می‌کند. این اقدام در حالی انجام می‌شود که قیمت این خودرو به مبلغ 194 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.