جمعه 7 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

در این گزارش شما آخرین قیمت فیدلیتی را در تاریخ 1403/02/05 مشاهده می کنید.

خانه صمت کشور به عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد و تولید کشور، انتقاد و اعتراض خود را نسبت به طرح تعطیلی روز پنج‌شنبه به دلیل ایرادات قانونی اعلام کرد.

معاون روابط کار وزیر کار با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل به منظور بهبود دستمزد کارگران اعلام کرد که در اولین فرصت، لایحه اصلاح قانون کار به مجلس بعدی (دوره دوازدهم) ارائه خواهد شد.

در این گزارش آخرین قیمت انواع خودرو در بازار خودرو ایران را در تاریخ 1403/02/05 مشاهده می کنید.

همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت قطعات، همواره جزو موضوعات چالش‌برانگیز اکوسیستم نوآوری در کشور است.

سایپا قصد دارد به جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه دریافت کند.

گرچه ریشه‌های فقر پیچیده است و اساسا موضوع فقر پدیده‌ای چندوجهی است، مطالعات موجود نشان می‌دهد 3 دسته عوامل «برخی ویژگی‌های خانوارها نظیر داشتن عضو معلول و...»، «شرایط اقتصاد کلان» و «انواع شوک‌ها از جمله بلایای طبیعی و حوادث» نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

میثم ظهوریان گفت: با این مشهوراتی که به وجود آمده در جلسه‌ای که اخیراً داشتم یکی از سیاستمداران که نایب رئیس مجلس هم بوده، عنوان کرد در سال 1401 که 57 درصد حقوق کارگران افزایش یافت 20 درصد کارگران بیکار شدند.

صادرات غیرنفتی ایران در سال‌های گذشته با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده و تراز تجاری کشور در 10ماهه سال قبل به منفی 14 میلیارد دلار رسیده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وابستگی به تعداد محدودی از مقاصد صادراتی و تمرکز بر صادرات کالاهای اولیه، 2 مشکل اساسی در این زمینه هستند.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اظهار کرد: بروزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 به پایان می‌رسد.

توسعه صنعت فولاد براساس سند چشم‌انداز توسعه 1404 صنعت فولاد به‌منزله توجه این صنعت به ظرفیت‌های تولید است. چشم‌انداز یادشده طبق ایجاد ظرفیت برای تولید 55 میلیون تن فولاد هدف‌گذاری شده و بر همین اساس نیز، فعالان این صنعت در طول سال‌های گذشته به‌سمت تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد پیش رفته‌اند.

قیمت هر گرم طلا 18 عیار در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با کاهش تقریباً 50 هزار تومان نسبت به حدود سه میلیون و 600 هزار تومان قبلی، به مبلغی پایین‌تر رسید. همچنین، قیمت سکه امامی نیز تا کف محدوده 43 میلیون تومان کاهش یافت و ربع‌سکه و نیم‌سکه به ترتیب 100 و 200 هزار تومان ارزان‌تر شدند. در مورد یورو خدماتی، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت آن در مقایسه با روز قبل حدود 200 تومان بیشتر...

بازار جهانی خودروهای برقی شاهد رشد قابل‌توجهی در سال‌های اخیر بوده که نشان‌دهنده اراده اجتماعی برای حرکت به سمت حمل‌ونقل پاک‌تر و کاهش انتشار کربن است. با این‌حال، این مسیر در همه کشورها بدون چالش نیست. در حالی برخی انقلاب برقی‌سازی را پذیرفته‌اند، برخی دیگر عقب‌مانده و با موانع قابل‌توجهی برای پذیرش روبه‌رو هستند.

در این گزارش قصد داریم قیمت جدید عینک های شنا را مورد بررسی و ارزیابی قرار داریم.

قانون تجارت زیرساخت همه قوانین تعاملات اقتصادی و یک قانون مادر در اقتصاد هر کشور به حساب می‌آید و مهم‌ترین قانون کشور در مسائل تجاری و بازرگانی است. این قانون در سال 1311 توسط مجلس شورای ملی تصویب شد و در سال 1347 بخشی از مواد آن مورداصلاح قرار گرفت.

در سال گذشته، نمایندگان مجلس در حین تصویب بندها و تبصره‌های بودجه، مخالفت خود را با برداشت 4 همت از صندوق تامین خسارت‌های بدنی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و این مورد را از بودجه حذف کرده بودند. اما شایعات درباره بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق به صورت جداول بودجه از سوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شنیده شده است.