جمعه 10 فروردین 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

یکی از عوامل مهمی که باعث ارزانی خریدهای اینترنتی نسبت به خریدهای سنتی (خرید از مغازه) می‌شود، این است که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به مراتب هزینه کمتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد.

پیش‌فروش بلیت‌های قطارهای مسافری برای بازه زمانی 18 تا 31 فروردین از روز پنجشنبه (9 فروردین) آغاز خواهد شد.

بیت الله ستاریان، کارشناس مسکن، درباره وضعیت بازار مسکن در سال 1403 اظهار کرد: تا خردادماه تغییر زیادی در بازار مسکن انتظار نمی‌رود، اما در خرداد تحولاتی رخ خواهد داد. پس از آن باید وضعیت اقتصادی را ارزیابی کرد. با توجه به شرایط بودجه‌ای و رکود کلی در اقتصاد، احتمال رونق خاصی در بخش مسکن در نیمه اول سال وجود ندارد. افزایش قیمت مسکن پیش بینی می‌شود، اما معاملات به صورت چشمگیر نخواهد...

بیشتر گردشگران هنگام سفر به رم، سکه‌های خود را در فواره معروف تروی می‌اندازند که ارزش سالانه‌اش به بیش از یک میلیون یورو می‌رسد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که پول‌های انداخته شده در این فواره‌ها به کجا می‌رود؟ آیا سکه‌های دیگر در حوض‌های مشابه در سراسر جهان، از جمله ایران، چه سرنوشتی دارند؟

وزارت خزانه داری آمریکا تصمیم به تحریم 11 فرد و نهاد سوریه گرفته است، زیرا آنها به دلیل ادعای حمایت از تسهیل کنندگان مالی و قاچاقچیان غیرقانونی ماده مخدر "کپتاگون" در حکومت بشار اسد در سوریه، مورد تایید قرار گرفته‌اند.

ارزشمندترین ترکیب‌های تیم‌های ملی جهان و آسیا بر اساس فهرست بازیکنان دعوت شده در فیفادی مارس 2024 (ترنسفرمارکت) مشخص شدند.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار در طول 24 ساعت گذشته در حال صعود بوده‌اند. ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر 2.655 تریلیون دلار است و بیت کوین، که پادشاه رمزارزها است، 52.02 درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

قیمت تلفن همراه‌ها امروز نسبت به روز گذشته کمی تغییر کرده است.

استفاده از اینستاگرام فقط یک راه برای کسب درآمد در فضای آنلاین نیست. اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که این پلتفرم مناسب برای شماست، باید درباره روش‌های مختلف کسب درآمد از محتوای خود آگاه باشید.

قیمت بیت کوین در روزهای اخیر به بالای 70,000 دلار رسیده است و گاوها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند. تحلیلگران امیدوارند پس از پنج روز خروج متوالی سرمایه از ETFهای اسپات بیت کوین در هفته گذشته، وضعیت معکوس شود.

امروز به صوزت رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در 1402 اعلام شد و رئیس سازمان توسعه تجارت خطاب به واردکنندگان گفت: برنامه واردات خودرو در سال 1403 تا 9 فروردین ماه باید اعلام شود.

قیمت ماهی امروز 7 فروردین نسبت به روز گذشته دیروز با تغییرات کمی همراه شد.

کارشناسان بورس در خصوص چشم‌انداز شاخص کل بازار سرمایه در سال 1403، علل افت و رشد آن و در نهایت صنایع پر اقبال را بررسی کرده اند. تمامی این کارشناسان معتقدند صنعت خودروپیشران بازار سرمایه در سال 1403 است.

بانک مرکزی اعلام کرد: تمامی بانک‌ها موظف به بخشیدن سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد ریال با سررسیدهای تا پایان 1402 هستند.

سینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.