جمعه 10 فروردین 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

سعید موتمنی گفت: در 6 ماهه دوم سال گذشته نسبت به 6 ماهه اول، حدود 25 تا 27 درصد افزایش قیمت‌ها را چه در رابطه خودروهای داخلی و چه در رابطه با مونتاژ و چه وارداتی داشتیم.

در فاصله روزهای 20 مارس (1 فروردین) تا 25 مارس (6 فروردین)، بهای کاردانو تا 0.66 دلار پیشروی کرد و یک حاشیه سود بالقوه برای آن دسته از نهنگ‌هایی که در افت بازار دست به خرید زده بودند، ایجاد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش 5 تا 6 برابری جرایم رانندگی، تأکید کرد: این میزان افزایش تاثیرگذار خواهد بود، همانگونه که تجربه آن در کشورهای دیگر نیز مشخص است.

وی افزود: تخصیص اعتبارات هزینه‌ای به میزان 1620 هزار میلیارد تومان انجام شد که نسبت به سال 1401 رشد 43 درصدی داشته است.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد نرخ بیکاری در میان رده‌های سنی مختلف نیز تفاوت دارد.

زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق با بیان اینکه بر اساس این قرارداد تا 5 سال آینده نیز از ایران گاز خریداری می‌کنیم، گفت: نیروگاه‌های ما برای تولید برق نیاز مبرمی به گاز ایران دارند.

سقف کارت به کارت یک‌میلیارد تومانی به معنی کاهش شدید سقف جابه‌جایی پول به‌صورت کارت به کارت مابین اشخاص حقیقی است.

فردین آقابزرگی، کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت در کارنامه خود در حوزه بورس دو نمره منفی دارد.

بیگی نژاد تاکید کرد: هرچند که فرد واسط به متقاضیان و مشتریان آن آگهی اعلام می‌کند که از مشاوران املاک است نباید به آن فرد در فضای غیرواقعی و مجازی اعتماد کرد

منابع اعلام کردند که وانگ چوان‌فو، رئیس هیئت مدیره در نشست سرمایه‌گذاران بی‌وای‌دی، بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی جهان، قصد دارد امسال 500 هزار دستگاه خودرو به خارج از کشور بفروشد که بیش از دو برابر سال گذشته و یک میلیون دستگاه در سال 2025 است.

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که بند (6) ماده (1) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ماه 1402، اصلاح شود.

بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی جدید را اعلام کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد افزایش سن بازنشستگی گفت: افزایش سن بازنشستگی موضوعی حاکمیتی است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر توضیحاتی درباره علل گرانی سکه در بازار ارائه داد.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور هشدار داد

در این گزارش قصد داریم تا آخرین قیمت روکش صندلی در بازار خودرو را بررسی کنیم.