شنبه 5 آبان 1403

گشت ارشاد در این مرکز استان مستقر شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
گشت ارشاد در این مرکز استان مستقر شد

فرمانده انتظامی استان لرستان از اجرای طرح عفاف و حجاب در مکان های پرتردد شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در راستای استحکام بنیان خانواده، گام خواهیم برداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، با حضور میدانی فرمانده انتظامی لرستان، معاونت‌ها، پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی در سطح پارک ها، تفرجگاه ها، مراکز تجاری مناطق پر تردد و خیابانی‌های اصلی شهر خرم آباد، طرح عفاف و حجاب در خرم آباد امروز اجرا شد.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان هدف از اجرای این طرح را اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح در راستای استحکام بنیان خانواده، گام خواهیم برداشت.

حمایت تمام قد وزیر کشور از بازگشت دوباره گشت ارشاد

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از تمام امکانات و غول‌های رسانه‌ای خود با ترویج بی عفتی و بی حجابی به دنبال نابودی هویت ایرانی و اسلامی اند، گفت: بانوان و دختران جامعه اسلامی باید در مقابل توطئه های دشمنان بصیر و هوشیار باشند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان بر همکاری مستمر نهادهای دینی و فرهنگی برای اجرای مطلوب طرح عفاف و حجاب تاکید و خاطر نشان کرد: امید می رود با اجرای این طرح شاهد اشاعه بیش از پیش فریضه عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

همچنین بخوانید