شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن تلویزیون پنج‌شنبه مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امیر دژاکام با گلایه از بلاتکلیفی نمایش «احمد شمس یا قصه همین روزها» درباره وضعیت مدیریت تئاتر و بی‌توجهی به نیازهای هنرمندان انتقاداتی را مطرح کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی عکس عجیبی از خانم بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون با موهای تراشیده در فضای مجازی منتشر شده است. برای تماشا این تصویر از بهناز جعفری باما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه هنرمندان به واسطه موقعیت شغلی و اجتماعی که در میان مردم دارند، خیلی زیر ذره‌بین هستند، گفت فعالیت در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان شغل اول و تنها شغل بسیاری از هنرمندان است و قطعاً بسته شدن سالن‌های تئاتر و کنسل شدن بسیاری از پروژه‌های تصویری می‌تواند در اقتصاد و شرایط معیشتی هنرمندان تاثیر به‌سزایی بگذارد، متاسفانه...

خبرگزاری دانا

مجموعه های «تئاتر شهر، ایرانشهر و شهرزاد» که از سالن های مطرح تئاتری در پایتخت اند، هم اکنون نمایش های متنوعی را بر روی صحنه برده اند؛ از پنچری و پرده خانه گلاب آدینه تا نذر عباسی که در تئاتر شهر جان گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

پیش از این سعید چنگیزیان در این اثر نمایشی در نقش سلطان روی صحنه می‌رفت و از هفته گذشته نادر فلاح ایفای این نقش را بر عهده گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نادر فلاح چند شبی است که در نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: احسان ناجی کارگردان نمایش «پنچری» با اشاره به دغدغه‌مند بودن این اجرای نمایشی درباره ویژگی‌های نمایشنامه فردریک دورنمات توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در حالی بخش صحنه‌ای را در مشهد مقدس برگزار می‌کند که تا کنون میزبان 500 هنرمند تئاتری بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: داود فتحعلی‌بیگی معتقد است بهترین راه مبارزه اجتماعی، مبارزه با دروغگویی و تقلب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از تعطیلی 45 روزه تماشاخانه‌های نمایشی بار دیگر شاهد بازگشت رونق و افزایش تب و تاب اجراهای تئاتری در تماشاخانه‌های پایتخت هستیم؛ به گونه‌ای که در آخرین ماه پاییز 1401 شاهد میزبانی 20 اثر نمایشی از مخاطبان هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: تئاترتهران روزهای پاییزی سردی را تجربه می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر می‌گوید موافق تعطیلی تئاتر نیست و خبر از چند تقاضای اجرا در ایرانشهر که الان در مرحله دریافت مجوز و تمرین هستند داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فقیهه سلطانی عکسی را برای تیکه انداختن به مهران رجبی به اشتراک گذاشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

توهین وقیحانه فقیهه سلطانی به مهران رجبی نظر کاربران را جلب کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که پیش از این از قبل ترویج خروج سرمایه از کشور و تشویق خانواده‌ها و جوانان ایرانی به مهاجرت ارتزاق می‌کردند و از راه تبلیغ اخذ اقامت کشورهای عربی متخاصم همچون بحرین و امارات پول درمی‌آوردند؟