جمعه 28 اردیبهشت 1403

گل‌محمدی: دیگران چطور چهار بازیکن 500هزاردلاری می‌گیرند

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

سرمربی پرسپولیس با وجود جذب بازیکنان خوب در نقل و انتقالات تابستانی، از عدم جذب مهاجم خارجی ناراحت است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌محمدی در رابطه با اینکه خزانه پرسپولیس برای برگزاری اردو خالی است، اظهار کرد: باشگاه خصوصی شده است که این مشکلات برطرف بشود. الان خصوصی شده است. پول بورس در حساب باشگاه است که نمی‌توانیم برداشت کنیم.

چرا برای ما قفل است و برای تیم دیگر قفل نیست و تسویه قدیم و جدید و 10 سال قبل را انجام داده است در حالی که ما نمی‌توانیم بدهی امسال یا فصل قبل را بدهیم. یکسری تناقضات و تفاوت‌هایی بین دو تیم دیده می‌شود که عجیب است. شرایط تیم ما باید با تیم حریف مشابه باشد چون هر دو باشگاه دولتی بودند که به بورس رفته‌اند. اگر می‌توانند از این منبع هر دو تیم درآمد داشته باشند، باید این اتفاق رخ بدهد. نمی دانم این تبعیض برای چیست و به چه مسئله‌ای بر می‌گردد. سئوال بزرگی است که هیچکس نیست جواب بدهد. از هرکسی می پرسم می‌گویند تصمیم خودشان است.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: تیم‌های دیگر چطور چهار بازیکن 500 - 600 هزار دلاری می‌گیرند. از کجا می‌آورند؟ به ما که می‌رسد می‌گویند منبع مالی نیست. اردو می‌خواهیم منبع مالی نیست. پس این منبع برای پرسپولیس کی باز می‌شود؟ چرا یک تیم می‌تواند این پول را برداشت کند اما یک تیم نمی‌تواند؟

خبرنگاری از گل محمدی درباره تصمیمش برای ادامه کار با تمیروف باوجود کیفیت نه چندان رضایت بخش او در فصل گذشته سئوال کرد. سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: اینکه راحت راجع به یک بازیکن صحبت می‌کنید درست نیست. تمیروف با باشگاه قرارداد دارد. دنبال بازیکن با کیفیت خارجی هم هستیم ولی متاسفانه بحث انتقال پول و منابع مالی در باشگاه وجود دارد و دست و بال ما را بسته است.