یک‌شنبه 1 مهر 1403

گل‌محمدی: 3 امتیازی مهم را کسب کردیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
گل‌محمدی: 3 امتیازی مهم را کسب کردیم

از نگاه سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان سه امتیاز دیدار خارج خانه مقابل هوادار برای این تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار فولاد مقابل هوادار اظهار داشت: سه امتیاز مهمی را کسب کردیم. با توجه به شرایط جدول گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. به خاطر این برد خدا را شکر می‌کنیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم. نیمه اول شرایط بهتری داشتیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم هوادار فشار بیشتری برای جبران گل ایجاد کرد، ولی بچه‌های ما حملات هوادار را کنترل کردند و بعد از آنهم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

شکست خانگی هوادار مقابل فولاد / قعرنشینی تیم رحمتی با باخت سوم

وی ادامه داد: در مجموع موقعیت خیلی زیادی به هوادار ندادیم و از بازیکنانم که احساس مسئولیت خوبی به ویژه در دفاع داشتند، تشکر می‌کنم. با توجه به بازی‌های اخیری که داشتیم تیم ما یک مقدار به لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود. بازیکنان ما در سه بازی گذشته خود علی‌رغم عملکرد خوب نتوانسته بودند نتایج خوبی بگیرند، با این حال سه امتیاز بازی امروز می‌تواند به ما کمک کند تا با شرایطی بهتر، بازی‌های بعدی‌مان را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سؤال که از نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد راضی هست یا خیر، تصریح کرد: با توجه به مشکلات تیم، سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که به لحاظ دوندگی بتوانند به تیم کمک کنند. تا حدود زیادی توانستیم این کار را انجام دهیم. البته شاید در یکی دو پست نیاز داشته باشیم که بازیکن جدید بگیریم و باید دنبال بازیکن آزاد باشیم. باید شرایط تیم را ببینیم و اگر لازم باشد برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم. تا جایی که توانستیم سعی کردیم تیم را جوان کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که دنبال جذب بازیکن خارجی هستند و اینکه مطهری گفته است که فولاد برای رقابت با تیم‌های بزرگ باید دو یا سه پنجره نقل‌وانتقالات را پشت سر بگذارد، گفت: برای اینکه یک تیم را بسازید، در یک پنجره نقل‌وانتقالات در فوتبال ایران شدنی نیست و در صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم هدف‌مان این است که ابتدا یک ثباتی در تیم ایجاد کنیم و در کنار آن بعد از دو سه پنجره نقل‌وانتقالات فولاد را به جمع مدعیان لیگ برسانیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به طرح این موضوع که در فوتبال ایران همیشه از چهار مدعی قهرمانی نام می‌برند، آیا فولاد علی‌رغم سابقه قهرمانی در لیگ برتر می‌تواند با حضور او به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود، خاطر نشان کرد: کار برای تیم‌های دیگر خیلی سخت است. چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور چون در آسیا بازی می‌کنند باید تقویت شوند و می‌بایست در لیگ قهرمانان آسیا آبرومندانه عمل کنند. در اینجا جا دارد من برای آنها آرزوی موفقیت کنم. استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته خیلی خوب بازی کردند و کیفیت خوب آنها برای فوتبال ما خیلی خوب است و من آرزو می‌کنم که تیم‌های ایرانی به فینال آسیایی صعود کنند، چون برای فوتبال ما خوب است. از طرفی هم نباید به تیم‌های دیگر به چشمی نگاه کنیم که امیدی برای کسب سهمیه نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: یک تیم هست که پول دارد و دوست دارد هزینه کند و به قهرمانی لیگ و آسیا برسد، ولی با این شرایط و قوانینی که وجود دارد کار سخت می‌شود. در درازمدت یک حسی به وجود می‌آید که چهار تا تیم جدا هستند و می‌توانند قهرمان شوند و تیم‌های دیگر باید برای پنجمی تلاش کنند. به نظر من یک مقدار این بحث باید کارشناسی شود و یک امکاناتی برای تیم‌های دیگر فراهم شود که بتوانند رقابت کنند. این رقابت به فوتبال ما کمک می‌کند. لیگی که در آن رقابت بین چهار تیم باشد لیگ پویایی نخواهد بود و هیجانی در آن وجود ندارد. امیدوارم تصمیم‌گیری خوبی درباره این مسئله صورت بگیرد.