دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گل گهر روی مود مرموز / حریف پرسپولیس: سکوت مطلق تا هیاهوی جمعه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گل گهر روی مود مرموز / حریف پرسپولیس: سکوت مطلق تا هیاهوی جمعه

تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی خود را آماده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته مقابل پرسپولیس می‌کند که در یک هفته گذشته کوچک‌ترین خبری از اردوی این تیم به بیرون درز نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهری‌ها پس از شکست ناباورانه هفته گذشته مقابل آلومینیوم، دو روز بیشتر در سیرجان ماندند و سپس برای ادامه تمرینات به زمین شماره شش ورزشگاه آزادی بازگشتند که یک زمین چمن مسطح و مناسب برای آماده‌سازی و تمرین گل‌گهر در لیگ برتر است.

گل‌گهری‌ها در این هفته و در شرایطی که سرمربی سابق‌شان برای کشیدن قرعه تیم ملی در قطر به سر می‌برد، زیر نظر سعید الهویی کار را ادامه دادند و یقینا برای جبران مافات و باخت هفته گذشته به میدان خواهند آمد. آنها که نتایج اخیر را در شان خود نمی‌بینند برای بازگشت به میدان رقابتی که با تراکتور و مس رفسنجان داشتند، همه تلاش خود را خواهند کرد؛ به خصوص که مسی‌ها هم این هفته با استقلال بازی دارند و شاید لغزش آنها دوباره گل‌گهر را در شرایط مطلوبی قرار بدهد. گل‌گهری که هفته آخر هم با نفت آبادان بازی دارد تا رقابتهای این فصل پر ماجرا را به پایان برساند.

شاگردان سعید الهویی که از نمایش تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی راضی به نظر می‌رسیدند سعی در تکرار همان کیفیت و با چاشنی کسب نتیجه دارند، چیزی که اگر برای‌شان رخ ندهد، شرایط‌شان در لیگ دشوارتر از این خواهد شد که بتوانند در حاشیه تمرین این چنین عکسی به یادگار بیندازند.

گل‌گهر تیمی باتجربه و آبرومند از منابع انسانی است و فردا یقینا در حد نام خود بازی خواهد کرد و چه بسا این سکوت چند روزه در بازی حساس هفته در ورزشگاه آزادی به شکل غیرقابل باوری آزاد بشود؛ چیزی که سعید الهویی تمام تلاشش را برای آن خواهد کرد.

گل گهر روی مود مرموز / حریف پرسپولیس: سکوت مطلق تا هیاهوی جمعه 2