یک‌شنبه 27 خرداد 1403

گیوکرس 100 میلیون یورو / بدون تخفیف، رقم نجومی برای آقای گل پرتغال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گیوکرس 100 میلیون یورو / بدون تخفیف، رقم نجومی برای آقای گل پرتغال!

ویکتور گیوکرس، ستاره این فصل اسپورتینگ، مشتریان زیادی دارد ولی خرید او هزینه بالایی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتنیگ لیسبون رقم فروش ویکتور گیوکرس را 100 میلیون یورو اعلام کرده که در واقع رقم بند فسخ او است. قهرمان پرتغال کوتاه نمی آید و به هیچ تیمی نیز تخفیف نخواهد داد.

دلیل؟ واضح است. گیوکرس با 29 گل در این فصل لیگ پرتغال عنوان آقای گلی را کسب کرد و نقش مهمی در قهرمانی شیرهای لیسبون داشت. او در رقابت های دیگر نیز 14 گل زد و در مجموع 47 بازی توانست 43 گل به ثمر برساند. این ستاره سوئدی تا سال 2028 نیز با اسپورتینگ قرارداد دارد.

هیچ راهی برای گرفتن ویکتور گیوکرس از اسپورتینگ با کمتر از 100 میلیون یورو وجود ندارد. باشگاه‌های علاقه‌مند به گلزن 25 ساله امیدوار به تخفیف بودند، اما سبز و سفیدها فقط به ارزش بند فسخ اشاره می کنند. تنها تسهیلات در نظر گرفته شده، در مورد شیوه پرداخت است. مثلا باشگاه خریدار می تواند 85 میلیون یورو را ثابت بدهد و 15 میلیون یورو را نیز در چند قسط.

این به آن معنی است که شیرها متقاعد شده اند که گیوکرس را برای فصل بعد نیز در اختیار خواهند داشت و در غیر این صورت حاضر بودند برای فروش او کمی کار را راحت‌تر کنند.

طبق ادعای آبولا، آنها در حال آماده سازی یک پیشنهاد تمدید برای این مهاجم هستند که شامل بازنگری حقوق و افزایش بند فسخ می شود. گیوکرس را با این وضعیت باید ماندنی دانست.

گیوکرس 100 میلیون یورو / بدون تخفیف، رقم نجومی برای آقای گل پرتغال! 2
گیوکرس 100 میلیون یورو / بدون تخفیف، رقم نجومی برای آقای گل پرتغال! 3