دوشنبه 26 شهریور 1403

یامال: می‌خواهم رد پایم را در فوتبال بگذارم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
یامال: می‌خواهم رد پایم را در فوتبال بگذارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «می‌خواهم رد پایم در فوتبال بگذارم». این جمله ستاره اسپانیایی و 17 ساله بارسلوناست که نمایشی خیره‌کننده در این سال 2024 به ثبت رسانده و مدعی جدی کسب عنوان پسرطلایی فوتبال جهان است. وی در آخرین مصاحبه خود در رابطه با نامزدی خود در توپ طلا و کوپا گفت: بودن در میان 30 نامزد نهایی توپ طلا آن هم در سن 17 سالگی برایم افتخار است. من جوان‌ترین بازیکن تاریخ...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «می‌خواهم رد پایم در فوتبال بگذارم». این جمله ستاره اسپانیایی و 17 ساله بارسلوناست که نمایشی خیره‌کننده در این سال 2024 به ثبت رسانده و مدعی جدی کسب عنوان پسرطلایی فوتبال جهان است.

وی در آخرین مصاحبه خود در رابطه با نامزدی خود در توپ طلا و کوپا گفت: بودن در میان 30 نامزد نهایی توپ طلا آن هم در سن 17 سالگی برایم افتخار است. من جوان‌ترین بازیکن تاریخ خواهم بود که این جایزه را بدست آورم و این موضوع باعث انگیزه‌ام می‌شود.

وی در رابطه با شکستن رکوردها گفت: بسیار هیجان دارم که با پیراهن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا رکوردها را تسخیر کنم. کسب عناوینی مثل پسر طلایی و کوپا باعث افتخارم خواهد بود ولی این باعث نمی‌شود تمرکزم از بین برود.

یامال در رابطه با آینده نیز گفت: من سال فوق‌العاده‌ای با بارسلونا گذراندم و این نامزدی‌ها شروع کارم است. می‌خواهم سخت تلاش کنم و با همکاری هم‌تیمی‌هایم به موفقیت تیم کمک کنم.

ستاره 17 ساله اسپانیا که با این تیم قهرمان یورو 2024 نیز شد، در رابطه با اینکه عکس بر روی جلد نشریه فرانس فوتبال رفت، گفت: برایم بسیار لذت بخش است. احساس می‌کردم اتفاقی غیرواقعی رخ داده ولی با این حال بسیار متشکر و هیجان زده هستم تا اتفاقات بعدی رخ بدهد.

انتهای پیام /