دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

یحیی توره:/ همه اروپا از رئال می ترسند، رئال از بارسلونا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یحیی توره:/ همه اروپا از رئال می ترسند، رئال از بارسلونا!

یحیی توره، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است رئال مادرید فقط از بارسلونا می‌ترسد در حالی که همه اروپا از رویارویی برابر این تیم واهمه دارند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره بین سال های 2007 تا 2010 بازیکن بارسلونا بود و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان نیز شد. او سپس راهی سیتی شد و در این تیم نیز درخشان بازی کرد. توره که اکنون در آکادمی فوتبال تاتنهام مشغول فعالیت است، در مصاحبه با مارکا در مورد ال‌کلاسیکوی امشب در نیمه نهایی کوپا دل ری صحبت کرد.

بارسا بازی رفت را در برنابئو 0-1 از رئال برده ولی همه از روحیه و اعتماد به نفس بالای رئال در کامبک‌زدن آگاهند: «بله، قطعا همینطور است. رئال همیشه کیفیت فنی بالا و ذهنیت بزرگی دارد و همه این را می دانیم. آنها از این حیث متفاوت با هر باشگاه دیگری هستند. هر بار برابر رئال قرار گرفتم، این حس را داشتم که می توانند پیروز شوند. رئال همیشه این ترس را در شما القا می کند. آنها در دقایق پایانی اگر عقب باشند، تبدیل به تیم دیگری می شوند و هر کاری برای عوض کردن نتیجه انجام می دهند. در اروپا همه از رئال می ترسند ولی معتقدم رئال از بارسا واهمه دارد. همیشه همینطور بوده است.»

توره ادامه داد: «بارسا بازی رفت را برده ولی امشب هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازی پرتنش و حساسی است. من کار بارسا در بازی امشب را دشوار می بینم. برتری بازی رفت تضمینی برای صعود نیست ولی به عنوان یک هوادار بارسا امیدوارم بتوانند راهی فینال شوند. پس از یکی دو سال سخت، ژاوی توانسته تیم خوبی درست کند و در بازی رفت هرچند بارسای همیشگی را ندیدیم ولی در هر صورت مهم کسب پیروزی در زمین رئال بود. فکر نمی کنم بازی امشب مساوی تمام شود و یکی برنده خواهد شد. بارسا دوست دارد زیبا بازی کند و برنده شود ولی معتقدم برابر رئال، کسب پیروزی به هر شکل کافی است.»

یحیی توره:/ همه اروپا از رئال می ترسند، رئال از بارسلونا! 2
یحیی توره:/ همه اروپا از رئال می ترسند، رئال از بارسلونا! 3