سه‌شنبه 3 مهر 1403

یرمی پینو، مهاجم ویارئال:/ بعد از دیدن وضعیت تراشتگن پنج دقیقه گریه کردم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یرمی پینو، مهاجم ویارئال:/ بعد از دیدن وضعیت تراشتگن پنج دقیقه گریه کردم!

یرمی پینو، مهاجم 21 ساله ویارئال، می‌گوید پس از برخورد با مارک آندره تراشتگن و مصدومیت این دروازه‌بان، پنج دقیقه گریه کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن در جریان بازی ویارئال و بارسلونا دچار مصدومیت شدید شد که باعث می‌شود او حداقل هشت ماه از میادین دور باشد. این اتفاق زمانی رخ داد که پینو روی یک سانتر با دروازه‌بان بارسلونا برخورد کرد.

تراشتگن در لحظه برخورد با پینو روی هوا بود و قصد داشت توپ را بگیرد. پینو با پشت خود تماس مختصری با تراشتگن برقرار کرد که باعث شد تعادل دروازه‌بان بارسلونا برهم بخورد. در نتیجه، تراشتگن پس از فرود دچار پارگی تاندون کشکک زانوی راست شد.

یرمی پینو بلافاصله پس از این حادثه نگران وضعیت تراشتگن شد و با دیدن او به شدت ناراحت شد و دست‌هایش را روی سرش گرفت. تصاویر او درحالی‌که به سمت تراشتگن می‌رفت و اشک می‌ریخت، بسیار ناراحت‌کننده بود.

پینو در مصاحبه‌ای در این مورد گفت: «من روی هوا بودم و قصد نداشتم به او آسیب بزنم. مجموعه‌ای از اتفاقات دست به دست هم داد و این اتفاق افتاد. من نتوانستم احساساتم را کنترل کنم و به گریه افتادم. پنج دقیقه درحالی‌که بازی می‌کردم، گریه می‌کردم.»

او لحظه حادثه را اینگونه توضیح داد: «وقتی تراشتگن به زمین افتاد، ابتدا احساس سرگیجه و دردی در کمرش داشت. هیچکس به زانویش توجه نکرد تا اینکه ناگهان زانویش را دید و متوجه شد که کشکک زانویش از جا درآمده است. همه ما دست‌هایمان را بر سر گرفتیم و شروع به درخواست کمک کردیم. دیدن این صحنه بسیار دشوار بود.»

یرمی پینو، مهاجم ویارئال:/ بعد از دیدن وضعیت تراشتگن پنج دقیقه گریه کردم! 2