دوشنبه 16 مهر 1403

جوکار: دفعه بعد فقط مراکز نظامی اسرائیل را هدف نمی‌گیریم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
جوکار: دفعه بعد فقط مراکز نظامی اسرائیل را هدف نمی‌گیریم

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند این بار دیگر فقط مراکز نظامی مدنظر ما نخواهد بود.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به عملیات غافلگیرانه وعده صادق 2 گفت: همانطور که مستحضر هستید رژیم جنایتکار اسرائیل در یک اقدام تروریستی کنسولگری ما را در سوریه هدف گرفت و پاسخ آن عملیات وعده صادق 1 شد، همه عالم هم فشار آوردند که ما پاسخ ندهیم ولی ایران محکم اعلام کرد که پاسخ خواهیم داد و این کار را هم قاطع انجام داد.

نماینده یزد در مجلس افزود: تصور ما این بود که مقامات رژیم صهیونیستی عقل دارند و می‌فهمند اما باز نفهمی کردن و باز اسماعیل هنیه را در تهران ترور کردند، بعد از این اقدام تروریستی مقام معظم رهبری رسماً فرمودند پاسخ خواهیم داد و مقامات ما هم گفتند که پاسخ این بار شدیدتر خواهد بود و نتیجه عملیات وعده صادق 2 شد و موشک‌های ما از 100 موشک به 200 موشک که عمدتاً بالستیک هم بودند افزایش یافت و میزان حملات ما گسترش پیدا کرد.

خبر مرتبط عارف: تهدیدات اسرائیل برای ما یک شوخی است

معاون اول رئیس جمهور گفت که تهدیدات اسرائیل برای ما یک شوخی است و 40 سال نشان دادیم که هیچ تهدیدی نمی‌تواند ما را از برنامه و از کارهایمان عقب بنشاند.

جوکار تأکید کرد: اسرائیلی‌ها توان و قدرت جمهوری اسلامی را بعد از این عملیات به خوبی درک کردند، این بارکیفیت عملیات ما آنقدر بالا بود که خود دشمنان می‌گویند که 80 درصد موشک‌ها به هدف خورده، البته این ادعای دشمن است و ما خودمان معتقدیم بالای 90 و حتی 95 درصد موشک‌های ما موفق بوده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بار سرلشکر باقری و دیگر مقامات کشورمان گفته اند که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام دیگری انجام بدهد حتماً پاسخ ما کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود و دیگر این بار فقط مراکز نظامی مدنظر نخواهد بود و علاوه بر مراکز نظامی، مراکز اقتصادی و مراکز سیاسی هم در هدف موشک‌های ما خواهند بود.

خبر مرتبط خط‌ونشان سرلشکر موسوی برای اسرائیل / اقدام علیه ایران با پاسخ محکم‌تر روبرو می‌شود + فیلم

فرمانده کل ارتش گفت: اقدام صهیونیست‌ها علیه ایران با پاسخ محکم‌تر و ویران‌کننده‌تری روبرو خواهد شد.

وی افزود: ما واقعاً قصد نداریم که به مردمی که در سرزمینهای اشغالی ساکن شدند آسیب برسانیم اما خود آنها هم باید جلوی دولت اسرائیل را را بگیرند و از دیوانگی این دیوانگان جلوگیری کنند، یقیناً اگر اسرائیل دست از پا خطا کند همانطور که مقام معظم رهبری عزیز ما در نماز جمعه فرمودند وعده صادق 3 با قدرت و عظمت بیشتر و با بازدارندگی بسیار قوی‌تر انجام خواهد شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

جوکار: دفعه بعد فقط مراکز نظامی اسرائیل را هدف نمی‌گیریم 2
جوکار: دفعه بعد فقط مراکز نظامی اسرائیل را هدف نمی‌گیریم 3